וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות עוד הפסד: פטר בוס זוכה לגיבוי, "ספגנו שערים מגוחכים"

דורטמונד מתפרקת וצברה נקודה אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים. המאמן ניצב בפני שבוע מכריע (טוטנהאם ושאלקה): "האם הגיבוי יחזיק מעמד?". שורלה מבקר: "אנחנו לא דומיננטים"

פטר בוס מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
המצב לא מזהיר. בוס/GettyImages

אחרי העונה המופלאה שעבר עם אייאקס, הגיע בקיץ פטר בוס בקול תרועה רמה לבורוסיה דורטמונד, כמחליפו של תומאס טוכל. ההתחלה הייתה מושלמת והשוורצגלבן סיפקו הצגה אחרי הצגה, כבשו בצרורות ולמרות קשיים בליגת האלופות, התייצבו בפסגת הבונדסליגה לכמה מחזורים.

אלא שאז, בבת אחת, הכל קרס וההפסד אמש (שישי), 2:1 בחוץ מול שטוטגרט, השאיר את דורטמונד עם ניצחון אחד בשמונת משחקיה הרשמיים האחרונים, וגם הוא היה בגביע מול יריבה מליגה נמוכה. השחורים-צהובים השיגו רק נקודה אחת מ-15 האפשריות האחרונות בליגה ומעמדו של בוס מעורער מאי פעם.

עוד בנושא:

המחזור בגרמניה נפתח עם 1:2 של שטוטגרט על בורוסיה דורטמונד
"אובמיאנג לא הותיר לפטר בוס ברירה, הוא היה חייב להשעות אותו"

שחקן בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג. GettyImages
גם השעייתו של אובמיאנג לא עזרה/GettyImages

בוס זכה לגיבוי לאחר שהשעה את כוכב הקבוצה, פייר אמריק אובמיאנג, שאיחר בלמעלה מחצי שעה לאימון המסכם, אולם גם זה לא עזר לזעזע את השחקנים האחרים ודורטמונד עשויה למצוא את עצמה במקום השביעי כאשר המחזור בגרמניה יושלם. בסיום ההפסד אמש, המאמן ההולנדי נשמע חסר אונים לחלוטין: "הדרך בה אנחנו סופגים שערים היא פשוט מגוחכת", הוא ביקר, אחרי עוד סדרת טעויות בהגנה, "אבל אנחנו ממשיכים הלאה. לא נוותר. ההפסד הזה כואב מאוד, כי באנו לקחת שלוש נקודות ולא להסתגר. זה כואב ומאכזב, כי דווקא היינו די טובים במחצית הראשונה והגבנו היטב לשער שספגנו בפתיחה. המחצית השנייה לא הייתה טובה".

לבוס ממתין משחק קשה מול טוטנהאם בצ'מפיונס ביום שלישי ואחריו, הדרבי מול שאלקה בשבת הבא ולמרות שהוא קיבל גיבוי מהיו"ר האנס יואכים ואצקה ("אנחנו נשארים מאוד רגועים"), ב"בילד" כבר תהו: "האם הגיבוי הזה יחזיק מעמד אחרי השבוע הקרוב, או שבוס יילך הביתה?".

הקפטן מרסל שמלצר ניסה לשמור על אופטימיות ואמר בסיום: "אני בטוח שהרבה אנשים לא יאמינו לי, אבל המשחק הזה היה הצעד הראשון בחזרה למקום הנכון, כי הראנו כיוון נכון. אנחנו חייבים להישאר מאוחדים כרגע. זה היה משחק מעצבן ומתסכל. אסור לנו להראות ככה במצבנו". אנדרה שורלה, שפתח לראשונה העונה, במקום אובמיאנג המושעה, היה עצבני בסיום: "אנחנו חייבים להיות יותר דומיננטים. לא יכול להיות שניתן ליריבה כל כך הרבה מצבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully