וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 1:1 למונאקו נגד אמיין, ליל ניצחה 1:3 את סנט אטיין

האלופה המכהנת שמטה שתי נקודות חשובות מול קבוצת התחתית. גאקפה (31) העלה את אמיין ליתרון מפתיע. סטבן יובטיץ' המחליף השווה (67) למונאקו. ניצחון חשוב לחבורה של מרסלו ביילסה

שחקני מונאקו חוגגים. רויטרס
השער של יובטיץ לא הספיק לניצחון. שחקני מונאקו/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם שני משחקים כשהאלופה המכהנת מונאקו סיימה בתיקו 1:1 מול אמיין מהתחתית ואיבדה שתי נקודות יקרות במאבק על הבכורה עם פ.ס.ז'. ליל של מרסלו ביילסה ניצחה 1:3 את סנט אטיין נטולת אוסקר גרסיה שעזב השבוע את המועדון.

אמיין – מונאקו 1:1

אמיין הצנועה מהתחתית הצליחה לסחוט נקודה יקרה ולא מתוכננת מהאלופה המכהנת שמתקשה לסגור פערים מפ.ס.ז' המובילה. אמיין עלתה ליתרון בדקה ה-31 משער של סרג' גאקפה שדהר לתוך רחבת מונאקו ושיגר את הכדור פנימה. סטבן יובטיץ' המחליף איזן בדקה ה-67 בבעיטה מדויקת מתוך הרחבה אך לא יותר מכך. מונקו מאבדת שתי נקודות יקרות בפסגה.

ליל – סנט אטיין 1:3

גם עזיבתו של אוסקר גרסיה באמצע השבוע לא הועילה לסנט אטיין שרשמה משחק רביעי ללא ניצחון בליגה. הפעם היא השאירה את הנקודות אצל ליל של מרסלו ביילסה שהמשיכה את מסע ההתאוששות שלה בתחתית עם ניצחון ליגה שני ברציפות והשלישי שלה בסך הכול מתחילת העונה.

ניקולס פפה נגח מקרוב את הראשון של ליל בדקה ה-20. ג'ונתן באמבה השווה זמנית עבור סנט אטיין בכדור עונשין מ-11 מטרים שנפסק אחרי הכשלה ברחבה של ליל. טיאגו מנדס הברזילאי החזיר את היתרון לחבורה של ביילסה בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה בדקה ה-71 ושער נוסף של אזקיאל פונס הארגנטיני לזכות ליל בדקה ה-89 קבע את תוצאת המשחק

  • עוד באותו נושא:
  • מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully