וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מייק אפברכה חתם עד לסיום העונה

17.11.2017 / 22:25

הגארד האמריקאי-ניגרי (33, 1.93) שמשחק בשנים האחרונות במזרח הרחוק ולבנון יחזק את הקבוצה מהשרון, לאחר ששוחרר לאחרונה מהליגה הקוריאנית. יהיה הזר השישי של הרצליה

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה עם עוזרו אלון שטיין. קובי אליהו
קיבל חיזוק. מיקי גורקה/קובי אליהו

בני הרצליה החתימה היום (שישי) את הגארד הניגרי-אמריקאי מייק אפברכה ששיחק עד לאחרונה בליגה הקוריאנית, והוא יהיה הזר השישי בסגל של הקבוצה מהשרון. בהרצליה אמנם נשמו לרווחה כי טים קמפטון ג'וניור לא גמר את העונה בעקבות הפציעה בפניו במשחק נגד הפועל אילת, אך בכל זאת החליטו להביא זר נוסף, כשייתכן מאוד שבשלב מסויים אחד הזרים יעזוב.

אפברכה (33, 1.93) סיים את לימודיו באוניברסיטת קליפורניה סטייט נורת'רידג' בשנת 2006 ושיחק במשך שלוש שנים בליגות החצי מקצועניות בארצות הברית לפני שיצא לאירופה וחתם בשוויץ. במקביל ייצג בהצלחה את נבחרת ניגריה באפרובאסקט בשנת 2009. אחרי שנה אחת ברוסיה, הגיע בסוף עונת 2012/13 לנימבורק של ננו גינזבורג ועזר לה לזכות באליפות. לאחר מכן יצא לשנתיים בסין לפני שחתם בעונת 2015/16 בסגאס מהליגה הלבנונית. מאז מסתובב אפברכה על הקו של המזרח הרחוק ולבנון, כששיחק בקוריאה, סין ובסגאס, עם קדנציה קצרצרה בליגה השוויצרית. את העונה הנוכחית פתח באניינג הקוריאנית, אך עזב לאחרונה.

הרצליה פתחה את העונה בצורה לא טובה, עם שני ניצחונות בשישה מחזורים, ובשבוע החולף אף איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבתים השני של היורופקאפ. ביום ראשון הקרוב תפגוש את הפועל ירושלים בביתה, כשאפברכה צפוי כבר לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully