וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל עכו: אורן ביטון יערוך בכורה בליגה

המגן השמאלי יפתח במשחק ההשלמה מהמחזור השישי (שבת, 20:30, ספורט2). גם וואקמה ואוגו שחזרו ממשחקיה של נבחרת ניגריה, צפויים לעלות ב-11 של בכר. שביט: "כבר היו הפתעות בכדורגל"

מחזור 6הסתיים18/11/2017
הפועל באר שבע
  • שהר (28)
  • קואנקה (45)
  • שהר (48)
1:3
  • (33) אז'ובל
הפועל עכו
צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע:

אורן ביטון צפוי לערוך הופעת בכורה בליגה בהרכב הקבוצה מחר (שבת, 20:30, ספורט2) במשחק ההשלמה נגד הפועל עכו שנדחה מהמחזור השישי. ג'ון אוגו וטוני וואקמה שחזרו רק שלשום ממשחקיה של נבחרת ניגריה מול אלג'יריה וארגנטינה, אמורים לפתוח בהרכב. במרכז ההגנה צפויים להמשיך לשחק יחד לואי טאהא ומתן אוחיון. מיכאל אוחנה ואיסק קואנקה יעלו גם הם בהרכב של ברק בכר. מי שייעדרו הם מאור מליקסון ו-וובה בראון הפצועים.

המאמן ברק בכר הבהיר גם אתמול במסיבת העיתונאים וגם בשיחה עם השחקנים כי במידה שהקבוצה תעפיל לגמר גביע הטוטו, נכונו לה תשעה משחקים בחודש הקרוב ולכן הוא יבצע הרבה תחלופה בין השחקנים שיפתחו בהרכב במשחקים הקרובים. ביום שלישי בבוקר תמריא הקבוצה למשחק מול לוגאנו בליגה האירופית.

הפועל עכו:

אחרי הניצחון במחזור האחרון על מ.ס אשדוד, בהפועל עכו רוצים להאמין שגם מול האלופה יש סיכוי לחזור הביתה עם נקודות. המאמן אלדד שביט אמר לקראת המשחק: "היו כבר הפתעות גדולות יותר בכדורגל. נגיע לטרנר וננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו".

שביט שמחר זה יהיה המשחק השלישי בלבד בקריירה שלו כמאמן בליגת העל, ימשיך עם ההרכב שניצח במחזור האחרון. עכו תגיע לטרנר עם סגל מלא. הקבוצה תצא מחר בבוקר לבאר שבע, השחקנים יאכלו בבירת הנגב, ינוחו וייגיעו למשחק.

אורן ביטון הפועל באר שבע עידן ורד בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מוכן ומזומן לבכורה בליגה. ביטון מימין/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד ליגה באצטדיון טרנר מאז חניכתו, כשהרצף עומד כעת על 38 משחקים (30 ניצחונות ו-8 תוצאות תיקו).

* מדובר ברצף הפעיל השני בטיבו באירופה כרגע. אחרי שקופנהאגן נעצרה על 56 משחקי ליגה ללא הפסד ביתי, רק ורדאר סקופיה מקדימה את באר שבע עם 63 משחקי בית ללא הפסד בליגה המקדונית (מאז מרץ 2014).

* אנתוני וואקמה, שלא כבש עד המחזור השמיני, הבקיע בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים. אם ימצא שוב את הרשת, ישווה את שיאו האישי מהעונה שעברה.

* הפועל עכו ניצחה שלוש פעמים בבאר שבע במסגרת ליגת העל, כשהאחרונה הייתה במאי 2012 עם 1:3 בפלייאוף התחתון. סיראז' נאסר ולוטם זינו, היום בעכו, נכנסו אז כמחליפים בבאר שבע ונסאר גם כבש את השער המצמק לרשתו של דודו גורש, היום שוער האלופה.

* הפועל עכו היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה, עם נקודה אחת בלבד כאורחת ו-13 שערי חובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: טרנר
קהל: 15186

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully