וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי: "סיכוי גבוה מאוד שנפגוש את בוסטון שוב בגמר ה-NBA"

גם גולדן סטייט משבחת את בוסטון אחרי הניצחון ה-14 ברצף: תומפסון טוען ש"הם נהדרים, אבל לא ברמה שלנו", סטיבנס מסביר מדוע הניצחון מקרי, ג'יילן בראון במחווה מרגשת לחברו הקרוב שמת אמש. התגובות והמספרים

ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס, חוגג. רויטרס
לילה אמוציונלי במיוחד. ג'יילן בראון/רויטרס

בוסטון לא עוצרת. הקבוצה של בראד סטיבנס רשמה הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון 14 ברציפות עם 88:92 מתוק על גולדן סטייט, במשחק בו הוכיחה כי היא פתיחת העונה המעולה שלה רחוקה מלהיות מקרית. הווריירס פתחו טוב יותר והובילו ברוב שלבי המשחק, אבל ריצת 4:19 שסגרה את הרבע השלישי סייעה לבוסטון למחוק את פער 17 הנקודות אליו נקלעה ונתנה לה צ'אנס להישאר צמודה בדקות הסיום, שם קיירי אירווינג לקח אחריות עם פעולות גדולות.

עם 14 ניצחונות ברצף, הסלטיקס מזכירים נשכחות. הפעם האחרונה בה הקבוצה מעיר השעועית רשמה רצף ניצחונות כה ארוך הייתה בין אוקטובר לדצמבר 2010, כשבקבוצה עוד שיחק הטריו קווין גארנט-פול פירס-ריי אלן. שוב ההגנה הייתה זו שעשתה את ההבדל הסלטיקס עצרו עם הווריירס על 88 נקודות, הכי מעט שלהם במשחק שבו משותפים קווין דוראנט, סטף קרי, דריימונד גרין וקליי תומפסון (עד כה, היו 81 משחקים כאלה). את קרי הם עצרו עם 9 נקודות בלבד עם 3 מ-14 מהשדה, קליי תומפסון הסתפק ב-13 נקודות בלבד, ובסך הכל הם גרמו לווריירס לדייק ב-40 אחוז בלבד מהשדה וב-31 אחוז בלבד מחוץ לקשת.

עוד בנושא

בוסטון ניצחה 88:92 את גולדן סטייט, 2 נקודות ו-8 ריבאונדים לכספי
הנבחר: מעקב הרוקיז על ההתקדמות המטאורית של ג'ייסון טייטום
לברון: "אנחנו זקנים. כשאפשר לישון לילה נוסף, אנחנו עושים זאת"

קיירי אירווינג נותן את כדור המשחק לחברו ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס. רויטרס
אירווינג מעניק לבראון את כדור המשחק/רויטרס

קיירי אירווינג ששוב הצטיין במאני טיים וסיים עם 16 נקודות, הסיר והשליך במהלך המחצית השנייה את המסיכה שלבש כדי להימנע מפגיעה נוספת בפניו. בסיום אמר ש"רק רציתי לראות טוב יותר את המגרש, כי גולדן סטייט חנקה אותי והייתי חייב לנצל את כל שדה הראייה שיכול להיות לי. אני מודע לסכנות הבריאותיות של המעשה שלי, אבל בכל זאת לקחתי את הסיכון".

אבל עם כל הכבוד לאירווינג, גיבור הניצחון האמיתי היה ג'יילן בראון שחקן השנה השנייה, שפורח העונה בעקבות היעדרותו של גורדון הייוורד הפצוע (שהגיע לצפות במשחק מהיציע בהפתעה), כלל לא אמור היה לשחק בעקבות טרגדיה אישית: חברו הקרוב ביותר מת, ככל הנראה נרצח, בליל אמש. בראון החליט לבסוף לשחק למרות הנסיבות הקשות, וסיפר בסיום: "היה לי קשה מאוד לקבל את זה, הייתי בשוק, אבל אני יודע שהוא היה רוצה שאשחק ולא אפסיד את המשחק. היה לי קשה לאסוף את עצמי, רציתי להסתגר בחדר בימים הקרובים ולחשוב עם עצמי, אבל קיבלתי ממנו השראה הלילה". אירווינג אף סיפר שהעניק לו את כדור המשחק לאות מחווה בסיום. "גם אני איבדתי אנשים שהיו יקרים לליבי, לצערי הרב. זה תמיד קשה, אבל ניסיתי לנחם אותו ולעודד אותו".

בראד סטיבנס ניסה לשמור על פרופורציות ואמר ש"אני חושב שהיה לנו הרבה מזל היום. לא יהיו הרבה ערבים שקרי וקליי יקלעו באחוזים כל כך נמוכים, אז טוב שניצחנו היום, כי לא נקבל עוד הרבה משחקים כאלה מולם. החבר'ה שלנו מאוד משתדלים ורוצים, ואנחנו יכולים לשחק כדורסל יפה כמו שהוא יכול להיות מכוער לעיתים. בכל מקרה, אנחנו נלחמים, ואני אוהב את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מאוכזב. רויטרס
כבר מתכונן לגמר. קרי/רויטרס

בצד השני, גולדן סטייט התרשמה לטובה מבוסטון ומהעוצמות שלה. "סיכוי גבוה שנפגוש את בוסטון גם בגמר ה-NBA", העז להצהיר בסיום סטף קרי. "די ברור שכרגע הסלטיקס הכי טובים במזרח, למרות שקליבלנד תמיד יכולה לעשות את זה גם, אחרי שעשתה את זה בשלוש השנים האחרונות בכל מקרה, שמעתי שמזג האוויר פה בבוסטון בחודש יוני נהדר, אז...". קליי תומפסון הוסיף ש"הם קבוצה נהדרת עם הרבה צעירים מוכשרים", אבל כשנשאל האם הם ברמה של הווריירס, השיב בלקוניות: "לא".

סטיב קר פרגן לבוסטון ואמר ש"הם היו יותר חכמים ויותר ממושמעים מאיתנו הערב", אבל לצד השבחים גם ביקר את השופטים ובעיקר את השריקה לעבירה לחובתו של דריימונד גרין על אירווינג, 14 שניות לסיום. "ראיתי את ההילוכים החוזרים, וברור שלא הייתה שם עבירה. חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully