וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ערעור בן בסט נדחה, העירייה מאיימת בעיקול חשבון הבנק

17.11.2017 / 7:00

בית הדין העליון של ההתאחדות סירב לבטל את עונש ההרחקה של החלוץ. הסיבה לאיום של העירייה: חוב של עשרות אלפי שקלים בגין שימוש במתחם האימונים. במועדון טוענים: מדובר בטעות טכנית

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
טעות טכנית או סיבה לדאגה? יואב כץ/סוכנות ג'יני

עיריית חיפה מאיימת להטיל עיקול על החשבון של הפועל חיפה אם זו לא תסדיר חוב על סך של 90 אלף שקל בתוך שבעה ימים בגין שימוש במתקן האימונים בקריית חיים. גורמים בעירייה טוענים כי החוב היה אמור להיות מקוזז מההקצבות שהיא מעבירה לקבוצה, אך בהפועל חיפה טוענים כי טעות טכנית (הגשת טפסים מתאימים) מנעה את העברת הכספים והנושא יטופל בימים הקרובים. כך או כך, אם חיפה לא תסדיר את העניין עד תום הפגרה, ייתכן מאוד שהיא תהיה בבעיה. "העירייה הסכימה לדחות את הפעלת העיקול לאחר שכץ הבטיח לשלם את הכסף", אמר גורם הבקיא בפרטים. "בעבר דורון אוסידון העביר ערבות אישית ובכך סיכן את עצמו. אני נוטה להאמין שהכסף יעבור בזמן, אחרת המועדון יהיה בבעיה".

אלה לא הצרות היחידות אצל מוליכת הטבלה. לאחר שהתפטרו שני מאמנים ממחלקת הנוער, שיראל צורדקר ומיקי קופל, הצטרפו גם המאמן המודח של הנוער, נמרוד אסולין, שהועבר לנערים א' וניר סיטבון, מאמן נערים ג', שטענו כי לא קיבלו את מלוא שכרם. רם בן מיכאל מונה למאמן של שתי הקבוצות. לגרסתו של כץ, התפטרותם נובעת מסיבות אחרות. "הם קיבלו את הכסף, אך ביקשו העלאה ולא אישרנו להם. הם החליטו לעזוב על דעת עצמם", אמר.

הקבוצה תגביר בתחילת השבוע את ההכנות למשחק מול מכבי תל אביב (ראשון הבא, 20:15). החלוץ אלון תורג'מן עבר הלילה צילום ראש והצטווה לנוח בימים הקרובים. הוא צפוי להיות כשיר למשחק. אתמול חש החלוץ כאבים בראשו וסבל מליקויי ראיה בדרך לבית החולים הלל יפה, אולם מאוחר יותר נבדק ושוחרר לביתו. הקבוצה תתאמן גם הבוקר, כשבמהלך סוף השבוע היא חזרה להתאמן במתחם האימונים הסמוך לבית נגלר.

בעניין אחר: ההתאחדות פרסמה את החלטת נשיא בית הדין העליון בעניין הערעור שהגיש המועדון בעקבות הרחקת עדן בן בסט. על פי ההחלטה, הערעור של הפועל חיפה נדחה. השופט בדימוס אמנון סטרשנוב כתב: "אין להפוך את בת הדין העליון לערכאת ערעור על החלטות השופט. כל תוצאה אחרת תגרום למדרון חלקלק בו יוצפו בתי הדין של ההתאחדות בעשרות פניות בהם מערערים הצדדים על החלטות במהלך משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully