וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:3 את אוגסבורג, הפער צמח לשש נקודות

וידאל פתח, לבנדובסקי הציג את הפריזורה החדשה והוסיף צמד, והאלופה הגדילה את יתרונה בפסגה אחרי שלייפציג הסתפקה ב-2:2 בלברקוזן. דורטמונד המשיכה בצניחה עם הפסד 2:1 לשטוטגרט בשישי

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (משמאל) חוגג עם ארתורו וידאל. רויטרס
מסתדר גם עם הבלונד. רוברט לבנדובסקי עם ארתורו וידאל/רויטרס

עוד פגרת נבחרות מאחורינו והליגה הגרמנית חזרה אמש (שישי) עם המחזור ה-12, שיצא לדרך כאשר שטוטגרט ניצחה 1:2 את בורוסיה דורטמונד. באיירן מינכן הביסה 0:3 את אוגסבורג בדרבי והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות, אחרי שר.ב. לייפציג השנייה הסתפקה ב-2:2 בלברקוזן. טאלב טואטחה לא שותף ב-1:1 הדרמטי של פרנקפורט בהופנהיים, מנשנגלדבאך עלתה למקום השלישי בזכות 2:4 על הרטה ברלין.

seperator

באיירן מינכן - אוגסבורג 0:3

הדהירה של האלופה נמשכת תחת הדרכתו של יופ היינקס, שסופר כבר חמישה ניצחונות ליגה רצופים. ארתורו וידאל נתן את האות לחגיגה הראשונה בדרבי עם בעיטה בסיבוב אל הרשת בדקה ה-31, אחרי בלגן ברחבה של אוגסבורג. שבע דקות לאחר מכן, הצ'יליאני בישל לרוברט לבנדובסקי שהציג את הפריזורה החדשה. הפולני עם הבלונד השלים צמד בדקה ה-49 עם בעיטה מהאוויר אחרי הרמה של יוזואה קימיש מצד ימין. באיירן כבר עם שש נקודות יתרון בפסגה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן (משמאל) חוגג עם ראפיניה, חאמס רודריגס. רויטרס
הרצף נמשך. ארתורו וידאל חוגג עם החברים/רויטרס

באייר לברקוזן - ר.ב. לייפציג 2:2

השנייה בטבלה קיבלה שני פנדלים בביי ארינה, אבל זה הספיק לה רק לנקודה מול 10 שחקנים של לברקוזן. טימו ורנר (13) ואמיל פורסברג (54) סידרו יתרון מהנקודה הלבנה, אבל ליאון ביילי השווה בדקה ה-44 וקווין פולנד דאג לשוויון נוסף עם בעיטת יעף מקרוב בדקה ה-74, למרות הרחקתו של המחליף בנימין הנריכס אחרי שש דקות על המגרש (52) בעקבות מניעת שער בטוח עם היד.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג חוגג. רויטרס
נקודה בחסות הנקודה. טימו ורנר/רויטרס

שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 1:2

עוד הפסד כואב לחבורה של פטר בוס: השוורצגלבן עם ארבעה הפסדים בחמשת משחקי הליגה האחרונים והמרחק מבאיירן מינכן עלול לעלות מחר לתשע נקודות. על רקע זה עולה השאלה האם פטר בוס ישרוד בכיסא שלו שבוע נוסף? ההשעיה של פייר אמריק אובמיאנג שנעדר מהמשחק היום לבטח לא תתרום להרגעת המצב במועדון. שטוטגרט מצידה השיגה שלוש נקודות חשובות וטיפסה לכיוון מרכז הטבלה וניצחה את דורטמונד בביתה לראשונה מאז 2010.

שטוטגרט עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית אחרי ששאדראק אקולו ניצל טעות איומה של הבלם מארק בארטרה והשוער רומן בורקי. בארטרה החזיר כדור פשוט לעברו של בורקי שכנראה לא היה מרוכז, הכדור ניתז מהשוער לעברו של אקולו והאחרון לא התקשה לכבוש מקרוב. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השוורצגלבן השיגו את השוויון: שחקן הגנה של שטוטגרט שיחק ברחבה בידו, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, הכדור של אנדרה שורלה נהדף אבל מקסימילאן פיליפ השתלט על הריבאונד כדי לקבוע 1:1. השמחה של דורטמונד לא נמשכה זמן רב: בדקה ה-51 יוסיף ברקלו המחליף נשלח למתפרצת קטלנית ומצא את הרשת מקרוב – 1:2 לשטוטגרט. התוצאה נשמרה עד הסיום ונראה שמעמדו של המאמן ההולנדי של דורטמונד מעורער מתמיד.

פטר בוס, מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
מסתבך. פטר בוס/רויטרס

משחקים נוספים

הרטה ברלין - בורוסיה מנשנגלדבאך 4:2
להרטה: ודאד איבישביץ' (28), מיטשל וייזר (71). לגלדבאך: לארס שטינדל (5), תורגן הזאר (14 בפנדל), רפאל (20 ו-77)

הופנהיים - איינטרכט פרנקפורט 1:1
להופנהיים: מארק אות (92). לפרנקפורט: קווין פרינס בואטנג (13)

וולפסבורג - פרייבורג 1:3
לוולפסבורג: יאניק גרהארדט (3), יונוס מאלי (29 ו-70). לפרייבורג: ברטוש קפוסטקה (68)

מיינץ - קלן 0:1
למיינץ: דניאל ברוזינסקי (43 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully