וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד האריך את חוזהו בברייטון עד 2019

החלוץ הישראלי בן ה-30 יישאר עם השחפים לעונה נוספת לפחות. אמר לרשת BBC: "בקיץ לא היה ברור מה קורה איתי ויכולתי לעזוב. רציתי להוכיח למועדון שאני יכול לשחק בפרמיירליג"

תומר חמד שחקן ברייטון חוגג. רויטרס
נשאר בברייטון. חמד/רויטרס

ברייטון הודיעה היום (חמישי) שחלוצה הישראלי, תומר חמד, חתם על הארכת חוזה במועדון מהפרמיירליג עד 2019 ובעצם האריך את חוזהו, שהיה אמור להסתיים בסוף עונת 2017/18, בעונה נוספת.

חמד אמר ל-BBC:"הייתי חלק מהקבוצה שעלתה ליגה ועכשיו אני נהנה עם הקבוצה בפרמיירליג. רציתי להוכיח למועדון שאני יכול לשחק ברמה הזאת. בקיץ לא היה ברור מה קורה איתי ויכולתי לעזוב עד ליום האחרון של חלון ההעברות. אני שמח שפתחתי את העונה בצורה טובה ושזה גרם למועדון לקחת את ההחלטה להחתים אותי לעונה נוספת".

מאמן ברייטון, כריס יוטון, אמר לאחר החתימה: "תומר הוא נכס עבור המועדון מאז שהחתמנו אותו ב-2015. הוא כבש שערים קריטיים, גם בצ'מפיונשיפ וגם בפרמיירליג. הוא היה שחקן מפתח בעלייה שלנו והעונה הוא עשה את הקפיצה והפך לשחקן פרמיירליג. אנחנו מאושרים מתרומתו, והחוזה החדש מגיע לו".

חמד בן ה-30 חתם בברייטון ביוני 2015 מאלמריה הספרדית. הוא שיחק 97 פעמים במדי השחפים וכבש 33 שערים. החלוץ, שהתחיל את הקריירה שלו במכבי חיפה ועבר במספר קבוצות בישראל, עבר למאיורקה ומשם המשיך לאלמריה.

לאחרונה החלוץ, שכבש העונה 2 שערים ב-7 משחקים בפרמיירליג, היה מקושר למעבר למועדונים מהצ'מפיונשיפ שהיו מעוניינים בשירותיו, אך כעת נראה שהמועדון שם סוף לשמועות והודיע רשמית שחמד נשאר.

עוד בנושא:

תומר חמד: "זה תלוי בי, אנסה להוכיח את עצמי בכל דקה שאקבל"
רוני לוי: "שמנהל מקצועי יגיד למאמן באילו עמדות להביא שחקנים?"
"אולי טל בן חיים חשב שהוא יבוא לפה ויהיה כוכב בלי לעבוד קשה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully