וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: מתיחות בין סרחיו ראמוס לכריסטיאנו רונאלדו

הפורטוגלי נעלב מהקפטן שלאחרונה ביקר אותו כמה פעמים בפומבי, ומרגיש שהוא נותר בודד בחדר ההלבשה. ראמוס לא מתרגש מהדיווחים על כך שרונאלדו יעזוב: "תשאלו אותו לגבי זה"

AP

ב"אס" וב"מארקה" מדווחים על התקררות ביחסים בין כריסטיאנו רונאלדו לסרחיו ראמוס, ונראה שמדובר בעוד נדבך בחדשות העקשניות על כך שהפורטוגלי רוצה לעזוב את ריאל מדריד בסוף העונה.

אחרי ההפסד לטוטנהאם בליגת האלופות, הפורטוגלי אמר שהעזיבות של שחקנים כמו פפה, אלברו מוראטה וחאמס רודריגס פגעו בקבוצה, אבל לפני כשבוע ראמוס התראיין ל"אל לארגרו" והתנגד לדברים של רונאלדו: "לכל אחד יש דעה, אבל אני חושב שפופוליסטי להגיד שהעוזבים חסרים. כשזכינו בסופרקופה הספרדי והסופרקאפ האירופי בתחילת העונה, היינו בדיוק אותה קבוצה כמו עכשיו ואף אחד לא אמר כלום. אני לא מתגעגע לאף שחקן שעזב".

עוד בנושא:

בספרד חושפים: כל הסיבות לדרישת העזיבה הפתאומית של רונאלדו
החל מהעונה הבאה: טכנולוגיית VAR תיכנס לשימוש בליגה הספרדית
ריאל מדריד תמכור בקיץ את גארת' בייל": הכוכב שעלה מיליון יורו למשחק

פפה, כריסטיאנו רונאלדו, פאביו קואנטראו. GettyImages
החברים עזבו. רונאלדו עם פפה וקואנטראו/GettyImages

בשבועיים האחרונים ראמוס סיפק ביקורת מרומזת על רונאלדו אחרי שהוא לא חגג עם חבריו אתד השערים בניצחון על לאס פלמאס - משחק בו הוא לא כבש - ובנוסף הוא הצהיר לאחרונה שישמח לראות את ניימאר מגיע לקבוצה. רונאלדו מרגיש שהבלם מבקר אותו יותר מדי פעמים בפומבי ונעלב. כשראמוס נשאל על עזיבה אפשרית של רונאלדו אחרי המשחק של נבחרת ספרד נגד רוסיה השבוע, הוא לא התרגש ואמר: "תשאלו אותו, אין לי מושג בנוגע לדברים האלו".

רונאלדו וראמוס אף פעם לא היו קרובים. לפורטוגלי הייתה חבורה משלו; פפה, פאביו קואנטראו, חאמס רודריגס ומרסלו, אבל מבין הארבעה הללו, רק האחרון עדיין בקבוצה. ראמוס מנגד, נחשב למנהיג האמיתי של הקבוצה בחדר ההלבשה ושחקנים כמו נאצ'ו, דני קרבחאל, איסקו, מרקו אסנסיו ודני סבאיוס לעולם לא ייצאו נגדו, בטח לא בפומבי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully