וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגוס ברצוקאס: "עכשיו נראה איך מכבי תל אביב וחימקי מגיבות לתבוסות קשות"

המאמן היווני של הקבוצה הרוסית דיבר לקראת המפגש נגד הצהובים (ה', 19:00, ערוץ 10) ביורוליג אליו מגיעות חימקי ומכבי אחרי הפסדים כואבים. צ'ארלס ג'נקינס: "תהיה עודף מוטיבציה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תתמודד מחר ברוסיה (ה', 19:00, ערוץ 10) נגד חימקי מוסקבה במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי מפלות קשות: הצהובים הובסו אמש בהיכל 92:72 על ידי אנאדולו אפס. חימקי ספגו מפלה קשה משל עצמם בדמות הפסד 93:65 מול פנאתינייקוס.

המאמן היווני של חימקי גיורגיוס ברצוקאס התייחס היום למשחק הצפוי נגד מכבי ואמר: "מכבי, כמונו, ספגו תבוסה כואבת ועכשיו צריך לראות מי יגיב טוב יותר לכישלון הזה. אנחנו צריכים להשלים עם זה שהפסדים זה חלק מהמפעל הקשה הזה (יורוליג). למכבי יש רכזים טובים (נוריס קול ופייר ג'קסון) שיוצרים מצבים. הם גם חזקים בריבאונד התקפה. המשחק יהיה קשה גם לנו וגם להם. כל משחק הוא סיפור חדש ועל כולם להשלים עם המצב שנוצר".

עוד בנושא
במכבי תל אביב מנסים לדחוף את איתי שגב: "הוא ראוי להזדמנות"
אודי הירש: המבחן של המועדון, המבחן של הקבוצה - על ההפסד של מכבי תל אביב

מאמן ברצלונה יורגוס ברצוקאס. ברני ארדוב
"למכבי יש רכזים טובים". ברצוקאס/ברני ארדוב

הגארד צ'ארלס ג'נקינס הוסיף על דברי מאמנו: "שתי הקבוצות באות אחרי הפסדים גדולים ולכן תהיה מוטיבציה מיוחדת. אסור לנו לחזור על טעויות שעשינו במשחק הקודם. צריך לשים דגש על ריבאונד כי יהיה קשה להתמודד נגד טיוס ופרחוסקי. אנחנו ננסה לייצר לעצמנו הזדמנויות כדי לעשות סלים קלים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully