וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה שחקני חמישייה בחוץ: אנתוני רנדולף מצטרף לפצועי ריאל מדריד

הפורוורד המצוין נפצע בפעם השנייה העונה בתבוסה מול באסקוניה, ייעדר לתקופה לא ידועה וייתכן שסיים את העונה. רנדולף מצטרף ליול, קוזמיץ' ואיון ברשימת הפצועים הבלתי נגמרת של ריאל מדריד

ארט פראחובסקי מכבי תל אביב מול אנתוני רנדולף ריאל מדריד. קובי אליהו
נפצע, חזר, ושוב נפצע. רנדולף מול מכבי תל אביב/קובי אליהו

ריאל מדריד נחלה אמש (שלישי) את ההפסד השני הכי גדול בתולדותיה ביורוליג עם 105:75 משפיל מול באסקוניה. אולם, ההפסד הזה היה רק המכה המשנית שנחתה עליה כשהיום היא התבשרה על עוד פציעה של שחקן מפתח, הפעם אנתוני רנדולף, הפורוורד המצוין שהיה שחקן מרכזי גם בזכייה של נבחרת סלובניה ביורובאסקט האחרון בקיץ.

רנדולף, שכבר הספיק להיפצע בתחילת העונה ולחזור, נפצע שוב בתחילת המשחק בוויטוריה ובמועדון הודיעו היום שהוא סובל מפציעה ברגל ימין ויעבור בדיקות נוספות, אך בכל מקרה הוא ייעדר בתקופה הקרובה. במקרה שמדובר בשבר מאמץ, רנדולף עלול להיעדר מתקופה ארוכה יותר וייתכן שאפילו סיים את העונה.

מכת הפציעות של ריאל השנה היא בלתי נתפסת, כאשר פאבלו לאסו איבד לא פחות מארבעה שחקני חמישייה מפתיחת העונה, כולל הכוכב הגדול סרחיו יול שנפצע עוד במדי הנבחרת הספרדית לפני היורובאסקט. רנדולף מצטרף גם לגוסטבו איון ואוגניין קוזמיץ' ברשימת הפצועים, כך שלאסו ייאלץ לאלתר ולהסתדר ללא כל הקו הקדמי המקורי שלו במשחק מול מלאגה מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully