וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין לו ללברון, שחקן בקליבלנד: "גם לטיי נמאס מהזגזוג שלו"

בארה"ב מדווחים על יחסים בעייתיים בין הכוכב למאמן, בקבוצה מבקרים, בליגה קוטלים: "גם אם היה רוצה, לברון בחיים לא היה יכול לשחק בגולדן סטייט". וגם: סטיב קר מודה - בוסטון קבוצת העתיד

AP

פתיחת העונה הבינונית של קליבלנד נותנת אותותיה גם בחדר ההלבשה. על פי דיווח ב-Cleveland.com, היחסים בין לברון ג'יימס לטיירון לו הולכים ומידרדרים. "מקורות בקבוצה מתעקשים שאין מתיחות של ממש בין השניים וטוענים שהם בסך הכל מגיבים ללחץ ולדרמה שנוצרו בעקבות ההתחלה הקשה, אבל האמת היא שמתחת לפני השטח אפשר לראות שהקשר ביניהם לאט לאט נפרם", כתב ג'ו וארדון המסקר את הקבוצה ביומיום.

במהלך הרבע השלישי במשחק האחרון מול הניקס, שדווקא הסתיים בניצחון אחרי דרמה גדולה, לו החליף את כל החמישייה - כולל ג'יימס - כשהקאבס נכנסו לפיגור גדול. בסיום, כשנשאל על הספסול של שחקני החמישייה ושל ג'יימס בפרט, השיב לו בכעס: "למה אני צריך להסביר כל מהלך? הוצאתי אותו, וזהו".

בדיווח נכתב כי זהו סימן נוסף לירידה ביחסים בין השניים, ש"כבר הפסיקו להחמיא זה לזה באופן פומבי כפי שנהגו לעשות לעתים קרובות בעבר".

עוד בנושא

אמש: ניצחון דרמטי לקאבס בניו יורק, משחק סוער ללברון
פיל ג'קסון "זקן", קאנטר "מדבר בולשיט": לברון שוב עוקץ
הלילה: ניצחון 13 ברציפות לבוסטון, יוסטון הופתעה ע"י טורונטו

לברון ג'יימס עם מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
זה הולך ומידרדר. לברון ולו/AP

הביקורות על לברון מגיעות גם מצד שחקני קליבלנד. אחד מהם צוטט כאומר לעיתונאי סם אמיקו ש"נראה שהוא משחק חזק רק כשזה מתאים לו, או מתחשק לו, וזה לא בסדר. זה המסר שאתה מעביר ליתר השחקנים? המספרים של לברון בהחלט מרשימים, אבל אני לא יודע עד כמה כיף לשחק איתו. בתור מנהיג, הוא מעביר מסרים סותרים יותר מדי פעמים. ונראה שגם למאמן התחיל להימאס מזה".

קליבלנד מעמידה העונה סגל מלא בשחקנים ותיקים, חלקם הגדול כבר הרבה אחרי השיא, ונכון לעכשיו נראה שהיא רחוקה שנות אור מגולדן סטייט, שמשחקת כדורסל מהיר, משוחרר ואנרגטי. גם בנוגע לסגנון המשחק, מושמעת ביקורת על לברון. אחד הג'נרלים מנג'רים בליגה אמר בעילום של לרשת 'פוקס' כי "לברון בחיים לא היה יכול לשחק בגולדן סטייט, וגם גולדן סטייט ככל הנראה לא הייתה רוצה אותו. היא משחקת כדורסל אחר, כדורסל של תנועה וקלילות. זה לא הכדורסל של לברון".

אותו מנהל הוסיף ש"ככל שאתה רואה יותר משחקים של קיירי אירווינג בבוסטון, אתה יותר ויותר מבין שהוא עשה את ההחלטה הנכונה. הוא משחק בחופשיות ובקלילות, כי זה המשחק שלו. הקבוצה שלו מנצחת, בכל הליגה מדברים עליו. כל זה לא היה קורה לו לצד לברון ג'יימס בקליבלנד. הוא לא היה יכול להיות כל כך שמח שם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ג'יימס היה משתלב בכדורסל המנצח של הווריירס? לברון ודוראנט/GettyImages

ובזמן שקליבלנד מקרטעת, יריבתה הישירה במזרח, בוסטון, ממשיכה להרשים. הסלטיקס רשמו הלילה ניצחון 13 ברציפות עם 102:109 על ברוקלין, והם מובילים את המזרח בפער משמעותי של שני משחקים מעל דטרויט. קליבלנד, אם תהיתם, מרוחקת חמישה וחצי משחקים.

בלילה שבין חמישי לשישי הסלטיקס הלוהטים יתקלו באתגר הגדול ביותר - מפגש מול גולדן סטייט. הווריירס, אגב, כבר מלאים במחמאות למי שמסתמנת כיריבה העיקרית שלהם מהמזרח העונה. "זה בהחלט נראה שבוסטון היא קבוצת העתיד של ה-NBA, בטח במזרח", אמר סטיב קר הלילה. "יש להם כלים אדירים, יש להם המון כישרון, צעירים איכותיים, מאמן נהדר. וקיירי נראה מדהים. נראה שהם הולכים להיות בטופ של המזרח למשך הרבה מאוד זמן. לא בטוח אם זה יקרה עכשיו או בעתיד הקרוב, למרות שברור שהם רוצים את זה כאן ועכשיו".

קר הוסיף ש"זו קבוצה שנמצאת בקו עלייה כבר כמה שנים. עכשיו היא רוצה לזכות באליפות, וזה גם נראה ככה על הפרקט. אפילו שגורדון הייוורד לא כשיר, הם דורסים את היריבות. יהיה כיף לשחק נגדם, ככה נוכל לדעת עד כמה גבוה המכשול הזה עבורנו".

קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס. AP
חופשי ומאושר. אירווינג/AP

בנוגע לאירווינג, שהלילה הצטיין עם 25 נקודות למרות שלבש מסיכה כדי להגן על פניו, אמר: "אני חושב שזו הקבוצה שלו, ובגלל זה הוא נראה כל כך טוב. בקליבלנד הוא היה מאוד דומיננטי, אבל זו תמיד תהיה הקבוצה של לברון. בבוסטון קיירי פורח עם כל מה שקורה סביבו, וזה נראה שהאבולוציה שלו מתקדמת עוד שלב אחד. כנראה שהוא ידע מה הוא עושה כשהחליט לעזוב. אני מעריץ אותו על זה".

אירווינג עצמו אמר אחרי הניצחון ש"זה בהחלט רצף אדיר, ועכשיו התקשורת מתחילה לספור ומחכה לראות מתי הרצף יקטע, ומה הולך לקרות מול גולדן סטייט. אני כבר לא יכול לחכות לכל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully