וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק מקולום: "כל פעם שאני בא לישראל זה אישי, לא קיבלתי פה הזדמנות"

14.11.2017 / 23:23

הכוכב הגדול של אנאדולו שצלף 31 נקודות בניצחון על מכבי תל אביב לא שכח את התקופה הקשה שהעביר בכפר סבא ונתניה בתחילת העשור. נבן ספאחיה: "היה משחק רע שלנו אך אני לא מתוסכל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ספגה הערב (שלישי) הפסד ביתי שני העונה ביורוליג לאחר תבוסה 92:72 לאנאדולו אפס הטורקית. כוכב המשחק היה אריק מקולום שבתחילת העשור העביר תקופה לא מוצלחת במיוחד בכפר סבא ונתניה. מקולום ניפק משחק אדיר של 31 נקודות ב-8 מ-11 משלוש. למכבי לא הייתה תשובה ליכולת האדירה הזאת.

בסיום המשחק הסתבר שמקולום לא שוכח את התקופה שלו בישראלי. הגארד אמר בסיום: "עשיתי עבודה טובה הערב. כל פעם שאני בא לישראל זה אישי. עונת הרוקי הייתה פה. לא קיבלתי הרבה הזדמנויות אז יש קוף על הגב. לא הלך לי טוב פה. לא שוכח את זה. אבל האמת היא שישראל היא המדינה המועדפת עליי. טוב להיות בתל אביב ולנצח פה".

מנגד, במכבי תל אביב ניסו להסביר את היכולת החלשה שהגיעה לאחר חמישה ניצחונות רצופים והחגיגה הגדולה נגד ריאל מדריד בהיכל ביום חמישי. המאמן נבן ספאחיה אמר בסיום: "זה היה אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה וצריך לדעת להתאושש מזה. הקבוצה הטובה יותר היום ניצחה. נבדוק את הטעויות שלנו וננסה לתקן".

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"הקבוצה הטובה ניצחה". ספאחיה/יוסי ציפקיס

המאמן הקרואטי של מכבי הוסיף: "אני לא מתוסכל. הם שיחקו כדורסל נהדר וקלעו שלשות נהדרות. ברבע השלישי הייתה לנו הגנה טובה ולא הייתה לנו אנרגיה להמשיך באותה הדרך. זה ספורט והפסדנו לקבוצה טובה. אני לא זוכר תצוגה כזו בזמן האחרון".

פייר ג'קסון שסיים כקלע המוביל של הצהובים עם 20 נקודות הוסיף: "החמצנו הרבה זריקות היום. להם היה משחק טוב ולא לא. לא הלך לנו היום למרות שלא ויתרנו. אני כבר מצפה למשחק הבא. הפנים שלנו לשם".

עוד באותו נושא

יורוליג: אנאדולו אפס הביסה את מכבי תל אביב 72:92 בהיכל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully