וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: קינזי בספק לפוניבאז'. מאור: "אנחנו עם הגב לקיר"

14.11.2017 / 20:51

הפורוורד נפצע שוב בגבו באימון ולא ברור אם יוכל לשחק במשחק הביתי ביורוקאפ (ד', 21:45, ספורט 1). המאמן יערוך בכורה על הקווים במסגרת אירופית: "אנחנו צריכים את הקהל שלנו"

נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים, שנמצאת בעיצומה של עונה אירופית חלשה והפסידה ארבעה מחמשת משחקיה בסיבוב הראשון בשלב הבתים של היורוקאפ, תנסה מחר (רביעי, 19:45, ספורט 1) להישאר בתמונת הסיכויים לעליית שלב, כאשר תארח בפתיחת הסיבוב השני את לייטקביליס פוניבאז' הליטאית, שגברה עליה במחזור הפתיחה של המפעל.

האלופה הישראלית תהיה עדיין ללא הפורוורד האמריקאי-דומיניקני החדש שלה, רונלד רוברטס, שחתם אתמול וכנראה שגם ללא בר טימור, שממשיך לסחוב את הפציעה בברכו ובקבוצה העריכו כי לא יהיה כשיר. קיילין לוקאס צפוי לעמוד לראשות המאמן מודי מאור, שניצח במשחק הבכורה שלו את עירוני נס ציונה בקלות וינהל כעת את משחקו הראשון באירופה. לוואלה! ספורט נודע כי גם טרנס קינזי נפצע שוב בגבו באימון הערב והוא בספק למשחק.

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. נועם מושקוביץ
"רוצים להכתיב קצב". מאור/נועם מושקוביץ

מודי מאור אמר לקראת ההתמודדות: "זה משחק חשוב, אנחנו עם הגב לקיר. כל השחקנים מבינים את חשיבות המשחק ואנחנו באים במטרה לעשות את זה. הארנה היא תוספת כוח אמתית, אנחנו צריכים אותה מלאה מחר, אנחנו צריכים את השחקן השישי שלנו איתנו. אנחנו חד משמעית חדורי אמונה ויודעים מה צריך לעשות כדי לנצח את המשחק. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד. הקבוצה הליטאית היא קבוצה מנוסה, חכמה וקשוחה עם איכות ביצוע בהתקפה ברמה מאוד גבוהה, אבל יש לנו תכנית משחק לגבי הדרך שלנו לעכב ולעצור אותם".

המאמן המשיך: "כל החצי השני היה פחות טוב מבחינתנו במשחק נגד נס ציונה. זה ברור שיש לנו עדיין דברים לעבוד עליהם ודברים שאנחנו צריכים לשפר. האם ניתן ארבעים דקות מושלמות? לא, אבל ביחד עם הקהל שלנו, וכל הקבוצה אחד עם השני, אנחנו נשחק דקות יותר טובות מאשר פחות טובות".

על המפתחות לניצחון אמר מאור: "רמת האינטנסיביות ההגנתית שלנו צריכה להישאר גבוהה מאוד, בדומה לחצי הראשון נגד נס ציונה. אנחנו מחפשים שטף התקפי וקצב משחק. אנחנו רוצים להכתיב קצב שלנו שזה קצב של מגרש פתוח. אני מאוד מאמין בסגל הקיים שלנו והאחריות שלי היא להוציא את המקסימום ממנו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully