וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר: "אם נבוא בפוקוס בקו האחורי נוכל לנצח"

14.11.2017 / 19:46

מאמן נבחרת הנשים של ישראל מתכונן להתמודדות ברביעי נגד נבחרת פורטוגל (19:30, ספורט 5): "פורטוגל שיחקה כשווה מול יוון שסיימה רביעית באליפות אירופה". קטיה לויצקי: "נקווה לייצר זכרונות טובים חדשים בקמפיין הזה"

עדן ענבר מאמן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
"הקו הקדמי שלה עדיף". עדן ענבר/לירון מולדובן

אחרי ההפסד במשחק הבכורה ביום שבת, תנסה מחר (רביעי) נבחרת הנשים של ישראל לשמור על סיכוי ריאלי להעפלה ליורובאסקט 2019 כשתארח את נבחרת פורטוגל בדרייב אין (19:30, שידור ישיר בספורט 5). כזכור, הנבחרת של עדן ענבר הפסידה את המשחק הראשון 90:87 במנצ'סטר אחרי ההארכה, בעוד נבחרת פורטוגל הפסידה בביתה לנבחרת יוון, החזקה בבית, 66:60.

"לפעמים הלחץ מדבר ועשינו טעות מול בריטניה, אבל אנחנו נושאים באחריות לטעויות ביחד, בדיוק כמו שאנחנו מנצחים ביחד", אמר עדן ענבר במסיבת עיתונאים היום, "פורטוגל נבחרת טובה מאוד ששיחקה כשווה מול יוון שסיימה רביעית באליפות אירופה. יש לה שחקניות אתלטיות שעושות לחץ על כל המגרש ונצטרך להתמודד עם האגרסיביות שלהן. אם נביא את היכולות האיכותיות שלנו למגרש, זה יהיה טוב. הקו הקדמי שלנו עדיף על שלהן, ואם נבוא בפוקוס מבחינת הקו האחורי נוכל לנצח, נצטרך לשחק בשקט. אנחנו רוצים לעלות, אנחנו יכולים לעשות את זה – והמסע הזה מתחיל מחר".

השחקנית הוותיקה קטיה לויצקי הוסיפה לקראת המשחק: "בעונה שעברה היו לנו זכרונות טובים, ונקווה לייצר חדשים בקמפיין הזה. מאוד כיף לשחק אצלנו בבית, כשהקהל איתנו ודוחף אותנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully