וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: בני הרצליה מתארחת במינסק

14.11.2017 / 19:37

אחרי הניצחון באילת שעצר את רצף ההפסדים שלה, תנסה הקבוצה של מיקי גורקה להשאר בחיים גם באירופה, כשתתארח אצל צמוקי מינסק (20:15, ספורט 5+) ותכוון לניצחון מעל 6 נקודות הפרש

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. ברני ארדוב
10 מעלות מתחת לאפס. שון דאוסון/ברני ארדוב

בני הרצליה תנסה להשאיר את העונה האירופית שלה בחיים, שתתארח מחר (רביעי) במינסקי מול צמוקי מינסק הבלארוסית (20:15, שידור ישיר בספורט 5+). הרצליה, שעצרה ביום ראשון האחרון רצף של שבעה הפסדים בכל המסגרות, עשתה היום את הדרך לבירת בלארוס, כשמזג האוויר שקיבל אותה כולל קור עז וטמפטורות שמתקרבות ל-10 מעלות מתחת לאפס.

הקבוצה של מיקי גורקה תצטרך לנצח את אלופת בלארוס ביותר מ-6 נקודות הפרש כדי להשאיר לעצמה סיכוי למחזור האחרון ללא כל קשר לתוצאת המשחק המקביל בבית, ואם תנצח בפחות מ-6 נקודות, תהיה חייבת שאלבה פהרוואר ההונגרית תנצח את מוליכת הבית שרלרואה, שמגיעה במחזור האחרון לאולם היובל.

מי שלא יצא עם הקבוצה מהשרון למשחק הוא הפורוורד טים קמפטון ג'וניור, שערך ביום ראשון באילת את משחק הבכורה שלו במועדון. קמפטון נפצע בפניו במהלך המשחק ובקבוצה חששו כי הוא סובל משבר בארובת העין, דבר שישבית אותו מפעילות לתקופה ארוכה, אך בבדיקה שנערכה לו התגלה כי מצבו טוב יותר והוא עשוי לחזור לשחק כבר בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully