וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: ניצחון שני לפדרר, 6:7 (6), 7:5, 1:6 על זברב

המדורג שני בלונדון התקשה מול הגרמני הצעיר, אך העלה את הרמה במערכה השלישית וניצח בה תוך פחות מחצי שעה. ג'ק סוק גבר 5:7, 6:2, 6:7 (4) על מארין צ'יליץ', שנותר ללא ניצחון

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
ממשיך להרשים. רוג'ר פדרר/רויטרס

אחרי פרישתו של רפאל נדאל מ"בית פיט סמפראס" והחלפתו בבן ארצו פבלו קרניו בוסטה, היום (שלישי) התקיים המחזור השני ב"בית בוריס בקר". במשחק הראשון השיג ג'ק סוק (מדורג 8) את ניצחון הבכורה שלו בטורניר היוקרתי, 5:7, 6:2, 6:7 (4) על מארין צ'יליץ' (5). במפגש בין המנצחים של המחזור הראשון ניצח רוג'ר פדרר (2) 6:7 (6), 7:5, 1:6 את סשה זברב (3).

זה ממש לא הלך בקלות עבור השוויצרי, שהפסיד לזברב במפגש האחרון שלהם ובסך הכול הגיע למשחק מולו עם מאזן של 3:2 במפגשים ביניהם. זברב הוכיח כמה הוא מוכשר, הציג יכולת מרשימה במערכה ראשונה מתישה ונחלץ משתי אפשרויות לניצחון של פדרר במערכה בדרך לשובר שוויון, בו נכנע בסופו של דבר.

המערכה השנייה נפתחה בשבירה לזכות פדרר, אך הגרמני הצעיר החזיר בשבירה משלו והשיג אחת נוספת במצב של 5:6 לטובתו כדי לאזן את ההתמודדות. לצערו, במערכה המכרעת פדרר הרים את הרמה ושייט עם שלוש שבירות לניצחון תוך פחות מחצי שעה.

טניסאי גרמני סשה זברב. רויטרס
נתן פייט. סשה זברב/רויטרס

באשר למשחק בין סוק לצ'יליץ': שני המפסידים של המחזור הראשון ידעו שניצחון הוא הכרחי כדי לשמור על סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא והשיגו שבירות רצופות כבר במשחקונים הראשונים של ההתמודדות, בדרך ל-1:1. אחרי הפתיחה הסוערת הם שמרו על ההגשות שלהם אז מצב של 5:6 לקרואטי, שהשיג שלוש אפשרויות שבירה ולבסוף ניצל אותן כדי לנצח במערכה. סוק הגיב במהירות, שבר במשחקון הראשון של המערכה השנייה והשיג שבירה נוספת כדי לחזור למשחק. המערכה השלישית הייתה הפכפכה. צ'יליץ' פתח חזק ועלה ל-0:3, סוק חזר ל-3:3 ומאותו רגע היו ארבעה משחקונים שהסתיימו על האפס לטובת המגיש, ושובר שוויון היה כבר בלתי נמנע. סוק שוב הציג המון אופי וזכה בחמש נקודות רצופות אחרי שנקלע לפיגור 4:2 בדרך לניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טניסאי אמריקאי ג'ק סוק. רויטרס
הותיר לעצמו סיכוי להעפיל. ג'ק סוק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully