וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארטנסון כבש, 1:1 דרמטי לאיסלנד. 0:4 לקולומביה על סין

חלוץ מכבי תל אביב ניצל טעות בהגנה כדי לכבוש את שערו השני בנבחרת (26). הוא הוחלף בהפסקה וראה את קטאר משווה בדקה ה-92. דרום קוריאה - סרביה (ראיקוביץ' לא שותף) 1:1

AP

בווידאו: השער של קיארטנסון מול קטאר

עוד לפני המנה העיקרית של משחקי הידיות שתגיע בשעות הערב, נערכים לאורך היום (שלישי) כמה מפגשים בין נבחרות ברחבי העולם. קולומביה הביסה 0:4 את סין, בעוד דרום קוריאה וסרביה נפרדו ב-1:1.

איסלנד - קטאר 1:1

האיסלנדים עלו ליתרון משער של וידאר קיארטנסון ממכבי תל אביב בדקה ה-26. קיארטנסון שמקווה להוכיח כי יש לו מקום בסגל של הסקנדינבים בהופעתם הראשונה במונדיאל פתח בפעם השנייה ברציפות בהרכב נבחרתו וכבש אחרי שבעט בנגיעה מהאוויר הישר לרשת. זהו שערו השני של קיארטנסון לזכות איסלנד (הראשון בינואר 2016 נגד איחוד האמירויות). החלוץ הוחלף במחצית והאיסלנדים כשלו בניסיון לשמור על היתרון לאחר שספגו שער שוויון מרגלי מוחמד מונטארי בדקה ה-92.

צפו בשער של קיארטנסון

וידאר קיארטנסון שחקן נבחרת איסלנד. AP
שער יפה. וידאר קיארטנסון/AP

סין - קולומביה 4:0

ארבעה ימים אחרי התקרית הגזענית המכוערת של אדווין קארדונה בהפסד לדרום קוריאה, החלוץ לא שותף הפעם ובלעדיו, הקפטרוס הסתדרו מצוין וחזרו לנצח בקלילות במשחק שנערך בצ'ונגקינג. פליפה פארדו כבש את הראשון כבר בדקה השישית מבישול של קרלוס באקה, שמצא בעצמו את הרשת בדקה ה-61 והוסיף בישול שני במשחק כעבור חמש דקות, הפעם למיגל בורחה, שבדקה ה-91 השלים צמד עם השער האחרון במשחק.

דרום קוריאה - סרביה 1:1

פרדראג ראיקוביץ' ישב על הספסל של הסרבים לכל אורך 90 הדקות, בעוד אקס מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ', פתח בשער והוחלף בהפסקה. אדם ליאייץ' העלה את הסרבים ליתרון בדקה ה-59, אך היתרון הזה נמחק תוך שלוש דקות בלבד אחרי פנדל מוצלח של קו ג'ה צ'ול.

קרלוס באקה חוגג עם שחקני נבחרת קולומביה. רויטרס
הצגה של קולומביה. באקה חוגג עם החברים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully