וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "המעבר לאירופה היה יותר ריאלי לפני שנתיים מאשר עכשיו"

אחרי שזכה בתואר כדורגלן העונה התייחס ערן זהבי לאפשרות שיעזוב את הליגה הסינית ("הסכומים פה הרבה יותר גבוהים"), הפספוס של שיא השערים ("ירדה לי דמעה"), הצילום עם העבריין והיחסים עם מכבי תל אביב ולמה הנבחרת צריכה להיות כמוה. ראיון מיוחד באולפן וואלה! TALK

ראובן קסטרו

ימים ספורים אחרי שהוכתר כשחקן העונה של הליגה הסינית, ערן זהבי ערך היום (שלישי) ראיון מיוחד עם יעקב אילון באולפן וואלה! TALK שבו סיפר על התחושות מהתואר ("מרגש מאוד"), הגאווה האישית (הרגשתי זלזול וזה נתן לי דרייב"), השיא שלא נשבר ("ירדה לי דמעה"), העונה הבאה ("יש לי פה חוזה"), האפשרות שיעבור לאירופה ("הדרך עכשיו היא מאירופה לסין, ולא להפך"), פרשת הנבחרת והיחסים עם מכבי תל אביב.

עוד בנושא

דיווח: גוואנגז'ו לא תצליח לעמוד בדרישות השכר של זהבי
ערן זהבי הוכתר לשחקן העונה בסין
מאמן גוואנגז'ו, דראגן סטויקוביץ', האריך חוזה עד שנת 2021

ערן זהבי באולפן וואלה! TALK. ראובן קסטרו
|היו לי 11 משחקים שלא כבשתי בהם, אז אם הייתי יותר מרוכז בכמה מהמשחקים הייתי יכול לשבור את השיא בקלות". זהבי/ראובן קסטרו
"הרגשתי זלזול, הרגשתי שמעריכים שחקנים אחרים הרבה יותר ממני, וזה נתן לי דרייב גדול לסיים כמלך השערים. אחרי שלא שברתי את השיא ירדה לי דמעה קטנה, התבאסתי, אבל אחרי זה נרגעתי"

על תואר שחקן העונה: "סיימתי את העונה לפני כמה ימים והטקס היה מרגש מאוד. הייתי שם לא רק כערן זהבי, אלא זו הייתה גם נציגות של מדינת ישראל בסין הגדולה. בסוף רואים שחקן ישראלי עולה לפני כל השמות הגדולים בסין, וזו גאווה גדולה. הצבתי את זה לעצמי בתור מטרה, אני שמח".

על העונה החולפת: "הרגשתי זלזול, הרגשתי שמעריכים שחקנים אחרים הרבה יותר ממני, וזה נתן לי דרייב גדול לסיים כמלך השערים. אחרי שלא שברתי את השיא ירדה לי דמעה קטנה, התבאסתי, אבל אחרי זה נרגעתי והבנתי שזה רק לטובה, כי עכשיו אני אצטרך לשבור את השיא הזה בעונה הבאה. היו לי 11 משחקים שלא כבשתי בהם, אז אם הייתי יותר מרוכז בכמה מהמשחקים הייתי יכול לשבור את השיא בקלות".

על העונה הבאה: "יש לי חוזה, אני שומע את כל הדיבורים על כל מיני סכומים שאני ביקשתי או משהו כזה, ואני מרגיש ששוכחים שיש לי חוזה עקרונית לשלוש שנים נוספות בקבוצה. טוב לי, מעריכים אותי מאוד. לא מכבדים את הקבוצה שלי עם כל הדיבורים האלה, פתחו לי את החוזה בשנה שעברה וגם בטקס כששאלו אותי, אמרתי שאני לא יודע. יכול להיות שיגיע מועדון וישים הרבה כסף והמועדון ירצה למכור אותי, אבל עכשיו אני רוצה ליהנות מהחופש שלי ולא יכול לדעת מה יהיה".

על האפשרות שיעבור לאירופה: "החלום לעבור לאירופה היה הרבה יותר ריאלי לפני שנתיים מאשר עכשיו. זה אטרקטיבי מאוד, אבל הדברים שונים והסכומים בסין הרבה יותר גבוהים. הדרך עכשיו היא מאירופה לסין, ולא להפך".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ערן זהבי באולפן וואלה! TALK. ראובן קסטרו
"זה לא שמועדון ישראלי אחרי ייתן לי סכומים אחרים. מקסימום ייתנו 200 או 300 אלף דולר יותר, כך שהכסף לא יהווה פקטור". זהבי/ראובן קסטרו
על הפרסומים לפיהם התרועע עם עבריין שנעצר בסין: "זו הייתה שנאה נטו מצד התקשורת. אין לי שום קשר לאיש הזה"

על האופי שלו: "דברים לא באים בקלות, אלא עם הרבה עבודה קשה. אנשים חושבים שיש לך כישרון וזה מספיק, אבל צריך להתמודד עם היומיום שלך, עם המשפחה שלך, ובסוף אתה צריך להגיע לרגע מיוחד שאליו אתה צריך לרכז את כל האיכויות שלך ולבוא הכי מרוכז בעולם. זה לא קל, אבל אני חושב שזו התמודדות יומיומית קשה".

היחסים עם גולדהאר ומכבי תל אביב: "הקשר שלי עם מכבי תל אביב מצוין. אני תמיד מתגעגע, אבל כרגע יש לי אתגרים אחרים בחיים. במכבי עשיתי הכל, אני עדיין חלק מהמועדון ואנחנו תמיד בקשר. ברור שיום אחד, אם אחזור לכדורגל הישראלי, זה יהיה למכבי תל אביב. מבחינתי כרגע זה מה שאומר, כי זה לא שמועדון ישראלי אחרי ייתן לי סכומים אחרים. מקסימום ייתנו 200 או 300 אלף דולר יותר, כך שהכסף לא יהווה פקטור".

על הפרסומים לפיהם התרועע עם עבריין שנעצר בסין: "זו הייתה שנאה נטו מצד התקשורת. אין לי שום קשר לאיש הזה, ביקשו שאשלח לו ברכה וכשמבקשים ממני את זה אני תמיד אומר כן, בלי לשאול שאלות ובלי לברר מי הבן אדם. החליטו לקשר את השם שלי לזה ופגעו בי, אבל אני לא אוותר על התדמית שלי, ומי שצריך יקבל את המכתב שהוא צריך לקבל ויוציא את ההתנצלות שהוא צריך להוציא".

ערן זהבי באולפן וואלה! TALK. ראובן קסטרו
אנשים נותנים דוגמאות כמו ויילס ובלגיה ותוהים איך הנבחרות הללו מגיעות לטורנירים הגדולים. צריך לבדוק כמה כסף הם השקיעו וכמה משאבים הוקצו לצורך השיפור הזה"/ראובן קסטרו
"לא ביקשתי שדרוג לחוזה, לא ביקשתי לעזוב. יצאתי לחופשה ואם יש מועדון שרוצה אותי או רוצה לשדרג לי את החוזה, יש להם את המספר טלפון שלי"

עוד בנוגע לעונה הבאה, הבהיר זהבי: "לא ביקשתי שדרוג לחוזה, לא ביקשתי לעזוב. יצאתי לחופשה ואם יש מועדון שרוצה אותי או רוצה לשדרג לי את החוזה, יש להם את המספר טלפון שלי. אם יעשו את זה, באהבה ואם לא, זה גם בסדר. כרגע הכל מאוד דינמי".

על הנבחרת: "לא צריך לעשות יותר מדי בשביל להחזיר אותי לנבחרת, לא צריך לעשות קמפיין כי אני לא מחפש את זה. פרשתי מנבחרת ישראל ואני לא רוצה לדבר על זה, נדבר על זה בהזדמנות אחרת. לא רואה כרגע זמן שהראש שלי צריך להתעסק בזה".

על הציפיות מהנבחרת: "הציפיות גבוהות מדי. אנשים נותנים דוגמאות כמו ויילס ובלגיה ותוהים איך הנבחרות הללו מגיעות לטורנירים הגדולים. צריך לבדוק כמה כסף הם השקיעו וכמה משאבים הוקצו לצורך השיפור הזה. אנחנו לא נגיע למונדיאל אלא אם נשקיע בדברים ונתנהל נכון. במכבי תל אביב, למשל, השקיעו המון כספים במשך שנים ולא ראו תוצאות עד שהגיעו אנשים כמו ג'ורדי קרויף ומיטש גולדהאר ועשו סדר בדברים. גם במכבי חיפה משקיעים המון כסף ולא רואים תוצאות. אנחנו נצטרך לעבוד נכון, לתת שכר ראוי למאמנים שמאמנים את הילדים שלנו, שאחד כמוני יצטרך לעבור עם ילדים ולא עם בוגרים, ואז יתפתחו פה דברים הרבה יותר טובים".

על העתיד: "אני מסתכל מה יגידו כשיגידו את השם 'ערן זהבי' בעוד 20 או 50 שנה. אני רוצה שיידעו שהיה פה ערן זהבי".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully