וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד מחכים לתשובה סופית ממכבי תל אביב לגבי שחרור כהן לנבחרת

14.11.2017 / 10:34

למרות המשבר בין היורוליג לפיב"א, באיגוד הכדורסל מאמינים כי ייתכן שהצהובים יאפשרו את שיתוף שחקן הפנים שלהם. ליאור אליהו צפוי להיות משוחרר מהסגל, אופטימיות לגבי כשירותו של טימור

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. יותם רונן
יהיה חלק מהנבחרת? ג'ייק כהן/יותם רונן

בעוד עשרה ימים תארח נבחרת ישראל את נבחרת אסטוניה בפתיחת מוקדמות אליפות העולם, ופרסום הסגל הסופי לאימוני הנבחרת נמצא מעבר לפינה. אחת השאלות הגדולות לקראת פרסום הסגל הוא נושא הגעתם של שחקני מכבי תל אביב לקמפיין. בימים האחרונים החלו לפרסם שחקני יורוליג רבים הודעות על כך שלא יגיעו לחלון הנוכחי, אך שחקני מכבי, מלבד מכתב שהעבירו למאמן הנבחרת עודד קטש, בהתכנסות הראשונית לפני 11 ימים.

לוואלה! ספורט נודע כי באיגוד הכדורסל פנו למכבי תל אביב בנוגע לשחרור השחקנים, כשעיקר הבקשה נוגעת לג'ייק כהן, והצהובים עדיין לא השיבו על העניין אך בוחנים את המשמעויות. באיגוד מאמינים כי כהן, לו תפקיד משני העונה במכבי, יכול לעזור לנבחרת בצורה משמעותית, והגעתו לא תהיה נטל גדול על קבוצת היורוליג, שתשחק יום לפני המשחק נגד אסטוניה בברצלונה.

מי שלא אמור להיות חלק מהסגל הוא ליאור אליהו שביקש להשתחרר ממנו, ובקשתו צפויה להתקבל בחיוב. בנוסף, בצוות המקצועי עוקבים אחרי מצבו של בר טימור, שייתכן שישחק כבר מחר במדי הפועל ירושלים נגד ליטקבליס הליטאית במסגרת היורוקאפ, מה שיסיר את החשש מכשירותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully