וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת שבדיה דוחה את האפשרות שזלאטן איברהימוביץ' ישוב מפרישה: "למה מדברים עליו?"

שבדיה חגגה העפלה מתוקה לרוסיה 2018, המאמן יאנה אנדרסון פסל את האופציה שזלאטן ישוב: "צריך לדבר על המצוינים שיש פה, ואני מאמין בהם מאוד". וגם: צפו בחגיגות על הדשא והריסת עמדת הראיונות

שחקני שבדיה חוגגים. רויטרס
מגיע להם. שבדיה/רויטרס

מאמן נבחרת שבדיה יאנה אנדרסון הכחיש את האפשרות שזלאטן איברהימוביץ' יחזור מפרישה לסגל הנבחרת לאור ההעפלה של השבדים אמש (שני) לרוסיה 2018. שבדיה הדיחה את איטליה אחרי שסחטה 0:0 בסן סירו (0:1 במצטבר בשני המשחקים), ובאופן טבעי הועלו ספקולציות שזלאטן, הכוכב הגדול של הכדורגל השבדי, יוחזר לסגל לטורניר הכדורגל הגדול בעולם. אנדרסון מתעקש להתמקד בסגל הקיים, ולא בכוכב בן ה-36 שפרש בתום אליפות אירופה בקיץ 2016.

"זה לא ייאמן", אמר אנדרסון, "השחקן הזה הפסיק לשחק בנבחרת לפני שנה וחצי, ואנחנו עדיין מדברים עליו. אלוהים, אנחנו צריכים לדבר על השחקנים המצוינים שיש לנו בנבחרת הזאת, שאני מאמין בהם מאוד".

עוד בנושא

אחרי 60 שנה: איטליה לא תהיה במונדיאל אחרי 0:0 ביתי מול שבדיה
ג'אנלואיג'י בופון פרש ומירר בבכי, עולם הכדורגל מצדיע: "תודה"
ג'אן פיירו ונטורה מסרב להתפטר. אחרי בופון: מצעד פורשים מהנבחרת
עיתוני איטליה מספידים ומאשימים את המאמן: "זו האפוקליפסה"
שוב לא פרצה את הבונקר: איטליה ידעה השפלות גדולות יותר, הבלוג של יוכין

מרקוס ברג, נבחרת שבדיה, חוגגים העפלה למונדיאל. רויטרס
מי צריך את זלאטן? שבדיה צוהלת/רויטרס

שוברים את עמדת הראיונות: שחקני נבחרת שבדיה חוגגים

המאמן התמקד במשחק, שבו הציגה שבדיה הגנה נחושה ומאורגנת, והעפילה למונדיאל אחרי שגם הדיחה את הולנד בבית המוקדם: "מה שרציתי להגיד זה שזו הייתה עוד דוגמה לאיך הנבחרת שלנו מתפקדת כקבוצה, יש לנו הרבה מאוד גיבורים הערב. אני נרגש מאוד מההישג.

"כשאיברהימוביץ' היה איתנו שיחקנו בסגנון אחר של כדורגל. אבל לאור העובדה שהוא החליט לפרוש מכדורגל נבחרות, על אף שהוא אלוף אמיתי אנחנו נאלצנו להסתגל לחיים בלעדיו ולאמץ סגנון חדש".

שחקני נבחרת שבדיה צהלו על הדשא במילאנו, והתנפלו על צוות הטלוויזיה במהלך ראיון והרסו שולחן ראיונות. הבלם ויקטור לינדלוף טוען שמה שניצח לשבדים את המשחק היה האמונה הבלתי מתפשרת. "אני מאושר", אמר, "באנו לכאן בידיעה שיהיה קשה, אבל אחרי המשחק הראשון בבית ידענו שאנחנו מסוגלים. אנחנו עובדים מאוד מאוד קשה, רק ככה אני יכול לתאר את הנבחרת הזאת, אחת שכל השחקנים בה עובדים קשה מאוד אחד בשביל השני, תמיד מאמינים ביכולת שלנו. והנה אנחנו במונדיאל".

זלאטן גאה בבחורים

אכזבה עצומה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully