וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר מגיב: "די, הורגים לי את החיים בכל פעם מחדש"

כדורגלן העבר זעם בעקבות הפרסום על כך שברח מהארץ בגלל חובות: "קיבלתי הזדמנות עסקית שאסור לפספס ולכן עזבתי". בחדשות 2 דווח שהוא גורש מדירתו והסתבך במתן צ'קים ללא כיסוי

איציק זוהר. ראובן קסטרו
"אין לי שום רצון להסביר את עצמי". זוהר/ראובן קסטרו

כדורגלן העבר איציק זוהר הגיב בערב (שני) בזעם לפרסום ב"חדשות 2" לפיו הוא עזב את הארץ תוך שהוא מותיר אחריו חובות כבדים. זוהר אמר הערב לוואלה! ספורט: "נסעתי לעבודה עם הזדמנות עסקית שאסור היה לי לפספס ואין לי שום רצון להסביר את עצמי. לא משנה מה אגיד, הרוע שיש במדינה הזו תמיד ימצא משהו נוסף. זו האמת. די, די, הורגים לי את החיים בכל פעם מחדש".

על פי הדיווח של הכתב גיא פלג הערב ב"חדשות 2", זוהר עזב את ישראל גורש מדירתו לאחר שלא שילם שכר דירה והוא חייב כספים לעיריית גבעתיים ולגופים נוספים. עוד על פי הדיווח, רכבו עוקל והוא הסתבך במתן צ'קים לפקדונות ללא כיסוי.

אחד מחבריו של איציק זוהר אמר לוואלה! ניוז: "הוא נסע השבוע לרומניה כדי לנסות ולשקם את חייו. לאחרונה הוא שקע בחובות לחברים ולגורמים מוסדיים, אבל הוא לא חייב שקל לשוק האפור. אם הוא היה חייב לשוק האפור הוא לא היה נוסע לרומניה מן הסתם. פשוט נמאס לו שכל פעם הגיעו לרדיו בעלי חוב ואנשי הוצאה לפועל כדי לגבות את הכסף. חברים ניסו לעזור לו אבל הסכום היה גבוה".

זוהר בן ה-47 שיחק בכמה מהקבוצות הגדולות בישראל, ביניהן מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, וכן לבש את מדי הנבחרת 31 פעמים. הוא זכה בשלוש אליפויות ושלושה גביעי המדינה, ושיחק תקופות קצרות באנטוורפן הבלגית וקריסטל פאלאס האנגלית.

אחרי שפרש שמו של זוהר נקשר בכמה פרשיות, ובהן האשמה בהעלמת הכנסות (2007) ושתי תקיפות שהוא עבר על ידי אלמונים (2008 ו-2011). ביוני 2012 ביקש זוהר להכריז על עצמו כפושט רגל. ב-2015 פוטר מערוץ הספורט אחרי שהוביל ביחד עם כמה מחבריו לנבחרת הערוץ, לפיצוץ משחק כדורגל חופים לזכרו של ניצן שירזי ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully