וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "ז'וזה מוריניו צחק עליי, אז דרשתי ממנו שיכבד אותי"

חלוצה של ריאל מדריד סיפר לתקשורת המקומית בארצו שהייתה לו שיחה קשה עם מאמנו לשעבר ב-2011, לאחר שהפורטוגלי השווה אותו לחתול בציד: "אם אני מרגיש שצוחקים עליי, אני מגיב"

AP

בווידאו: צפו בניצחון ריאל מדריד על לאס פלמאס

חלוצה של ריאל מדריד, קארים בנזמה, סיפק לאחרונה לא מעט כותרות מעניינות. אתמול הוא ערך ראיון נוסף לתקשורת המקומית בצרפת והגיב לראשונה על השיחה הארוכה שהייתה לו עם מאמנו לשעבר, ז'וזה מוריניו, לאחר שהפורטוגלי התבדח על חשבונו במסיבת עיתונאים ב-2011.

מאמנה של מנצ'סטר יונייטד הוביל את הבלאנקוס שלוש שנים, בין 2010 ל-2013, וחלק את הסנטיאגו ברנבאו עם הצרפתי, שעבר בקיץ 2009 מליון תמורת 35 מיליון יורו. למרות שהפך באופן מיידי לשחקן הרכב, בנזמה ספג ביקורות מאוהדים, עיתונאים ואפילו ממאמנו: "אם אתה יוצא לציד אתה צריך כלב. אם אין כלב אתה לוקח חתול כברירת מחדל. אתה תתפוס פחות, אבל תתפוס משהו" אמר מוריניו, כשהוא משווה את החתול לבנזמה בחוד הקבוצה.

בנזמה סיפר שדבריו של המאמן לא עברו בשקט: "הייתה לנו מערכת יחסים טובה, אך אחרי שהוא אמר את מה שאמר, והתבדח על חשבוני, ביקשתי ממנו שנדבר. ישבנו שעה, אמרתי לו שאני שחקן והוא המאמן ושאני מכבד אותו, אז אני דורש שיכבד גם אותי. מאותו הרגע לא דיברנו על חתולים, כלבים, או ציד. אני ביישן בדרך כלל, אבל אם אני מרגיש שצוחקים עליי, אני מגיב באופן ישיר". החלוץ בן ה-29 הרשית 78 פעמים עם מוריניו כמאמנו.

עוד בנושא:

קארים בנזמה: "כל עוד דשאן יאמן את הנבחרת, אין סיכוי שאחזור"
זיוף או הדלפה? ברשת הופצה תמונתו של מסי כ"זוכה בכדור הזהב"
דוגמנית טוענת: "כריסטיאנו רונאלדו בגד בחברה שלו איתי וניצל אותי"

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, עם שחקן הקבוצה, קארים בנזמה. GettyImages
"מאותו הרגע לא דיברנו על חתולים, כלבים, או ציד". בנזמה עם מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully