וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיוף או הדלפה? ברשת הופצה תמונתו של מסי כ"זוכה בכדור הזהב"

תמונה של כוכב ברצלונה שהודלפה על שער ה"פראנס פוטבול", גרמה למחול שדים ברשת והעלתה תהיות האם הפרעוש אכן יקדים את רונאלדו ויזכה בתואר הנכסף. הזוכה יוכרז ב-7 בדצמבר

one

כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי הם, כמובן, שני המועמדים הבולטים לזכות בתואר כדור הזהב, התואר האישי היוקרתי שמוענק לשחקן הכי טוב ב-2017 ושיחולק ב-7 בדצמבר. אחרי שזכה בכל תואר אפשרי עם ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל, CR7 הוא המועמד המוביל לזכות בתואר, אך תמונה שדלפה לרשת ובה תמונתו של מסי על השער של ה"פראנס פוטבול", העלתה הערכות האם מדובר בדליפה חמורה או שמא זיוף מוחלט.

ליאונל מסי ברצלונה כדור הזהב. צילום מסך,
זיוף או הדלפה? מסי על שער הפראנס פוטבול/צילום מסך

בעמוד השער (ראו בתמונה) מופיעה תמונתו של מסי על רקע שחור כזוכה של הפראנס פוטבול, המגזין שאחראי לחלוקת התואר הנכסף. חלק טוענים שמדובר בשער של המגזין שייצא לאור ב-8 בדצמבר, יום לאחר שהזוכה יוכרז, וחלק טוענים שמדובר כאמור בזיוף.

הפורטוגלי כאמור פייבוריט לזכות אחרי שהוליך את ריאל לזכייה בליגת האלופות ובאליפות ספרד וגם לזכייה של פורטוגל ביורו החולף, אך גם ביצועי השחקנים בעונה הנוכחית נחשבים ובעונה הזו מסי בשיאו, בעוד שכוכב ריאל מדריד פתח את העונה הזו בצורה עגומה במיוחד וכבש שער ליגה אחד בלבד בשבע הופעות, בעוד שהארגנטינאי כבש 12 שערים ב-11 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully