וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ידידות בשלישי: גרמניה מארחת את צרפת, אנגליה נגד ברזיל

הצרפתים מתארחים בקלן למשחק מסקרן (21:45, ספורט 1), הסלסאו מגיעים לביקור בוומבלי (22:00, ספורט 4). רוסיה תפגוש את ספרד, ארגנטינה ללא מסי את ניגריה של וואקמה ואוגו

לא מעט משחקי ידידות מסקרנים ומרתקים יתקיימו מחר (שלישי) כשבמוקד גרמניה תארח את צרפת ואנגליה את ברזיל במפגשי ענק. מארחת המונדיאל הקרוב רוסיה תנסה לצבור ביטחון נגד ספרד החזקה וארגנטינה, ללא ליאונל מסי ששוחרר מהסגל ויקבל מנוחה תפגוש את ניגריה של ג'ון אוגו וטוני וואקמה.

שחקן נבחרת ספרד, דויד סילבה. רויטרס
ימשיך ללהוט? דויד סילבה/רויטרס

ארגנטינה - ניגריה (18:30)

אחרי שגברה 0:1 על רוסיה, ארגנטינה ממשיכה במסע המשחקים שלה ברוסיה כשהיא פוגשת את נבחרת ניגריה של טוני וואקמה וג'ון אוגו מהפועל באר שבע . ליאונל מסי שוחרר מהמשחק והאלביסלסטה ייאלצו להתסדר בלי הכוכב הגדול נגד הסופר איגלס. חורחה סמפאולי צפוי לתת הזדמנות לשחקני הסגל המורחב במטרה שירשימו אותו, בעוד הניגרים יחפשו ניצחון יוקרתי כדי לקבל ביטחון לקראת המונדיאל.

רוסיה - ספרד (20:45, ספורט 2)

הרוסים מעולם לא גברו על הספרדים, ואחרי ההפסד הביתי לארגנטינה במשחק הידידות הקודם, הם ירצו לסיים את סדרת משחקי הידידות שלהם בטעם טוב. האורחים טיילו במשחקם הקודם עם חמישייה לרשת של קוסטה ריקה, וינסו לחגוג על אדמת רוסיה גם בחזרה הגנרלית לקראת הטורניר הגדול בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גרמניה - צרפת (21:45, ספורט 1)

באחד מהמפגשים המעניינים של הערב שיתקיין בקלן, אלופת העולם מארחת את אחת מהקבוצות המלהיבות ביותר שרבים רואים בה כפייבוריטית לזכייה. הטריקולור מגיעים אחרי 0:2 סולידי בביתם על ויילס, בעוד הגרמנים לא הצליחו לגבור על הרכב משני של אנגליה בוומבלי (0:0) וירצו לגבור על הצרפתים ולצבור ביטחון. הצרפתים ישמחו לנקום בגרמנים על ההדחה בשלב רבע הגמר במונדיאל הקודם.

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר חוגג. רויטרס
בא לכבוש גם את וומבלי. ניימאר/רויטרס

אנגליה - ברזיל (22:00, ספורט 4)

גארת' סאות'גייט צפוי לתת הזדמנות נוספת לשחקני הסגל המורחב גם נגד הסלסאו. אחרי 0:0 ביתי עם גרמניה, האנגלים יחפשו ניצחון יוקרתי נגד ניימאר והחברים, שלא התקשו במשחקם הקודם וגברו 1:3 על יפן. ברזיל מחפשת ניצחון ראשון על נבחרת שלושת האריות מאז שנת 2009, והיא יודעת שניצחון בוומבלי עשוי לאותת על כוונותיה לקראת הקיץ.

משחקים נוספים:

דרום קוריאה - סרביה (13:00)
סין - קולומביה (13:35)
קטאר - איסלנד (18:30)
סלובקיה - נורבגיה (19:00)
רומניה - הולנד (21:00)
הונגריה - קוסטה ריקה (21:15)
בלגיה - יפן (21:45)
אוסטריה - אורוגוואי (21:45)
ויילס - פנמה (21:45)
פורטוגל - ארצות הברית (22:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully