וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גוואנגז'ו R&F לא תצליח לעמוד בדרישות השכר של ערן זהבי

הישראלי רוצה להרוויח 15 מיליון דולר בעונה, כמו הכוכבים הגדולים ביותר בליגה - אך זה מעל היכולות של קבוצתו הנוכחית. הגדולות של סין בעקבותיו, אולם עדיין לא הגישו הצעה

צילום מסך

ערן זהבי היה הכוכב הגדול של טקס פרסי סיום העונה בליגה הסינית, כשהכותר כמלך השערים, נכלל בנבחרת העונה, וזכה, כמובן, בתואר שחקן העונה. הישראלי כבש 27 שערים, אחד פחות מהשיא, וכעת העיסוק היחיד הוא סביב עתידו המקצועי. "אני לא יודע אם אשאר", אמר במהלך הטקס, "קודם כל אני רוצה ליהנות מהחופשה שלי".

חוזהו הקיים אותו חידש אמור על פניו להשאיר אותו בגוואנגז'ו R&F עד 2020, ולשלשל לכיסו סכום בסיס של 7 מיליון דולר בעונה הבאה (לפני בונוסים). אלא שזהבי לא יסתפק בו. הישראלי מעוניין בשכר של 15 מיליון דולר לעונה, ובסין מתקשים להאמין שקבוצתו הנוכחית תוכל לעמוד בדרישות השכר הללו.

אחת הסיבות היא חוקי המס החדשים שהכניסו בכדורגל הסיני בכל הנוגע לזרים. זהבי, מצידו, מעוניין להרוויח כמו הזרים הבכירים ביותר בליגה - האלק, אוסקר וקרלוס טבס, ובתקשורת הסינית טוענים ש-R&F לא תוכל לשלם לו אפילו יותר מ-10 מיליון יורו לעונה.

"עבור R&F זה מעצבן", נכתב באחד האתרים. "קודם כל, הוא חידש חוזה רק בתחילת השנה, ועכשיו רוצה העלאה פעם נוספת. מה שאר השחקנים יחשבו?"

באחד האתרים נטען כי הקבוצות הגדולות והעשירות בסין מביעות עניין בזהבי, אך עדיין לא הגישו הצעה רשמית עליו.

עוד בנושא:

סוף נהדר לעונה נהדרת: ערן זהבי הוכתר כשחקן העונה בסין
ערן זהבי מכוון לשכר של 45 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות
מאמן גוואנגז'ו, דראגן סטויקוביץ', האריך חוזה עד שנת 2021

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי עם אשתו שי. מתוך טוויטר, צילום מסך
הקבוצות הגדולות בסין בעקבותיו. זהבי בטקס פרסי מצטייני העונה/צילום מסך, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully