וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלטקו דאליץ': "הדור הזה יכול לעשות משהו מיוחד. אני מאמן להקת אריות"

מאמן נבחרת קרואטיה חגג את ההעפלה למונדיאל אחרי ה-0:0 ביוון. הקפטן לוקה מודריץ' החמיא: "כל הקרדיט מגיע למאמן". מריו מנדז'וקיץ': "עשינו את זה. נגיע לרוסיה כנבחרת חזקה מאוד"

שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ' עם מאמנו זלטקו דאליץ'. רויטרס
"לקחנו אחריות". מודריץ' ודאליץ' חוגגים בסיום/רויטרס

מאמן נבחרת קרואטיה, זלטקו דאליץ', קיבל את הנבחרת במצב לא קל. ציפה לו משחק חוץ קשה נגד אוקראינה, בקרב ישיר על המקום בפלייאוף העלייה למונדיאל. מעבר למשחק הקשה, נבחרת קרואטיה פשוט לא נראתה טוב במשחקיה הקודמים ו"הלוהטים" חששו מאי העפלה נוספת, בדיוק כמו ב-2010.

דאליץ' הרגיע את המערכת, עלה לפלייאוף, ניצח את יוון 1:4 ובמשחק שנערך אתמול (ראשון) השלים את המשימה והעלה את נבחרתו למונדיאל רביעי בתולדותיה עם 0:0 במשחק הגומלין. "אני מברך את שחקניי ואת המדינה" אמר דאליץ', שהוסיף: "מהרגע שהגעתי לנבחרת הרגשתי שאימנתי להקת אריות. עשינו מה שהיה עלינו לעשות, לקחנו אחריות. אני שמח שקרואטיה חוגגת עכשיו, הלחץ היה עצום. הדור הזה יכול לעשות משהו מיוחד, והיה נורא חבל אם לא היינו מעפילים".

עוד בנושא:

בזכות ה-1:4 שהשיגה בבית: קרואטיה עלתה למונדיאל אחרי 0:0 ביוון
שוויץ חוגגת העפלה למונדיאל: "היה עלינו המון לחץ, היה מאוד קשה"
דיווח: "ונטורה יפוטר באופן מיידי גם אם איטליה תעפיל למונדיאל"

שחקן נבחרת קרואטיה מריו מנדז'וקיץ' חוגג. רויטרס
יחגוג גם ברוסיה? מנדז'וקיץ'/רויטרס

קפטן הנבחרת הקרואטית, לוקה מודריץ', סיפר לתקשורת שדאליץ' לא היה נשאר אם קרואטיה לא הייתה מעפילה: "הבנתי שזאת הייתה ההחלטה המשותפת שלו ושל ההתאחדות. אבל כעת זה יהיה מביך אם הוא לא יהיה במונדיאל אחרי מה שהוא עשה. כל הקרדיט מגיע לו ואנחנו מאחוריו ואיתו".

חלוצה של יובנטוס, מריו מנדז'וקיץ', הוסיף: "עשינו את העבודה שלנו ושימחנו את המדינה. לא הרגשתי לחוץ, תמיד כיף ללבוש את המדים של הנבחרת. יש לנו מאמן פנטסטי וכל השחקנים לצידו. אנחנו נגיע לרוסיה כנבחרת מאוד חזקה".

עוד באותו נושא

בזכות ה-1:4 שהשיגה בבית: קרואטיה עלתה למונדיאל אחרי 0:0 ביוון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully