וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות ביוטה: רודי גובר נפצע בברכו, ייעדר 4-6 שבועות

הכוכב הגדול של הג'אז נפגע מול מיאמי. דיאנג'לו ראסל נפצע גם הוא בברכו ואמור להחמיץ כמה משחקים. ניו יורק שחררה את קוזמינסקס כדי לפנות מקום לג'ואקים נואה, אטלנטה, שיקגו והלייקרס בעקבות הליטאי

שחקן יוטה ג'אז רודי גובר. AP
מה הג'אז יעשו? גובר/AP

יוטה ניצחה פעם אחת בלבד בחמשת משחקיה האחרונים, והתקופה הקרובה שלה הולכת להיות מסובכת הרבה יותר. הג'אז הודיעו הערב (ראשון) כי הכוכב הגדול שלהם רודי גובר, שנפגע בברכו במשחק מול מיאמי ביום שישי, ייעדר 4-6 שבועות מהמגרשים. לאחר משחק הבית הקרוב מול מינסוטה, מצפה ליוטה מסע חוץ במזרח, הכולל משחקים מול הניקס, ברוקלין, אורלנדו ופילדלפיה, וגם בהמשך החודש הלו"ז של הג'אז נוח יחסית, אך ללא אחד הפייבוריטים לזכיה בתואר שחקן ההגנה של העונה, זה יהיה קשה.

* פצוע נוסף בליגה הוא דיאנג'לו ראסל, שנפגע בברכו השמאלית במהלך ההפסד ליוטה ביום שבת ועבר MRI. עוד לפני תוצאות הבדיקה, מעריכים בארצות הברית כי כוכבה החדש של ברוקלין ייעדר ממספר משחקים.

* ניו יורק הודיעה על שחרורו של מינדאוגס קוזמינסקס, על מנת לפנות מקום לג'ואקים נואה, שריצה עונש השעיה של 20 משחקים וישוב לסגל במשחק מול קליבלנד בלילה שבין שני ושלישי. "זו היתה החלטה קשה בצורה בלתי רגילה", אמר הג'נרל מנג'ר סקוט פרי. שיקגו, אטלנטה ולוס אנג'לס לייקרס עשויות לנסות ולצרף את הפורוורד הליטאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully