וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ נפרדה ב-0:0 מצפון אירלנד ועלתה למונדיאל אחרי 0:1 בסיכום

השחקנים של פטקוביץ' לא הפסיקו להחמיץ במחצית הראשונה, ניצלו בזכות הרחקה דרמטית של רודריגס מקו השער (92) והצליחו לשמור על ניצחון החוץ. שוויץ תהיה במונדיאל בפעם הרביעית ברצף

שחקני נבחרת שוויץ חוגגים. רויטרס
בשיניים. השוויצרים חוגגים העפלה/רויטרס

שוויץ הצליחה לשמור הערב (ראשון) על ה-0:1 מהמשחק הראשון נגד צפון אירלנד בפלייאוף העלייה למונדיאל, עם 0:0 ביתי, ועלתה לטורניר שייערך בקיץ הקרוב ברוסיה. השחקנים של ולדימיר פטקוביץ' לא הפסיקו להחמיץ, בעיקר במחצית הראשונה, וכמעט שילמו על כך בתוספת הזמן - אך ריקרדו רודריגס (שכבש את שער הניצחון השנוי במחלוקת במשחק הראשון) הציל מהקו (92) נגיחה של ג'וני אוואנס ושלח את שוויץ לטורניר הגמר של גביע העולם בפעם ה-11 והרביעית ברציפות. הבריטים קיוו להשיג מהפך מפתיע ולעלות למונדיאל לראשונה מ-1986, אך גם הצגה של מייקל מקגוברן בין הקורות לא עזרה. הם יכולים להרגיש גאים בעצמם אחרי שני משחקים לא רעים, וגם מאוכזבים מאוד מכך שהשער המכריע הובקע מפנדל שלא היה צריך להישרק.

שחקני נבחרת צפון אירלנד מאוכזבים. רויטרס
רק כמעט. הצפון אירים מאוכזבים/רויטרס

דקה 3: צפון אירלנד פתחה חזק והגיעה להזדמנות ראשונה מהירה. כריס בראנט השתלט על כדור ושלח פצצה מכ-25 מטר לעבר החיבורים, יאן זומר התעופף והציל.

דקה 5: שוויץ רוצה לסגור עניין ושותפה לפתיחה הטובה של המשחק. שאקירי שלח כדור רוחב חזק לרחבה, ספרוביץ' שם את הראש אך פספס את המסגרת במעט.

דקה 10: שוב שוויץ התקרבה. משחק צירופים יפה הסתיים במצב נפלא עבור בלרים דזמאילי ברחבה, אך גארת' מקאולי שם את הרגל ברגע האחרון והרחיק לקרן.

דקה 20: אחרי פתיחה סוערת בבאזל, הקצב מעט ירד בדקות האחרונות.

דקה 23: עוד הזדמנות לספרוביץ', שהפעם קיבל את הכדור ברחבה מסטיבן זובר אך נלחץ על ידי ג'וני אוואנס ובעט לרשת החיצונית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן נבחרת שוויץ האריס ספרוביץ'. רויטרס
החמיץ בלי סוף. האריס ספרוביץ'/רויטרס

דקה 25: השוויצרים ממשיכים לחפש את השער שיכפיל את היתרון שלהם. שאקירי קיבל את הכדור באגף ימין, חתך לאמצע ומול בראנט שלח כדור חזק לפינה הקרובה, מייקל מקגוברן היה במקום ומנע ממנו לכבוש.

דקה 28: עוד החמצה של שוויץ. הפעם זובר הגיע למצב מצוין מול מקגוברן אך בעט למרכז השער והרוויח רק קרן. השער באוויר.

דקה 45: מחצית ראשונה מצוינת בבאזל הגיעה לסיומה, ללא שערים. מי תעלה למונדיאל?

דקה 50: ההפסקה לא שינתה את הלך הרוח במשחק, ושוויץ ממשיכה לנסות. ריקרדו רודריגס שלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, שחלפה ליד העמוד.

דקה 55: הזדמנות ענקית לאירים! התקפה מהירה הסתיימה בהרמה מצוינת של וורד לרחבה, וושינגטון עלה גבוה ונגח כדור שחמק ליד הקורה.

שחקן נבחרת שוויץ ג'רדאן שאקירי בועט. רויטרס
גם שאקירי היה בין המחמיצים בבאזל/רויטרס

דקה 62: וושינגטון סידר לסאביל מצב לא רע ברחבה, אך האחרון בעט חלש לידיים של זומר.

דקה 85: איזו החמצה ענקית של ספרוביץ', שהיה צריך לגמור את המשחק. חלוץ שוויץ היה חופשי ברחבה וקיבל את הכדור, אך בנגיעה ירה אותו אל מעל המסגרת.

דקה 89: אמבולו שנכנס כמחליף הסתובב מצוין ברחבה והגיע לאחד על אחד מול מקגוברן, אך לא הצליח להכניע אותו מזווית קשה. שוויץ עוד תצטער על ההחמצות?

דקה 92: כמה זה היה קרוב! דקה בתוך תוספת הזמן זומר יצא רע לכדור קרן, ג'וני אוואנס עלה מעל ליכטשטיינר ונגח בעוצמה למסגרת - ריקרדו רודריגס סיפק הרחקה הירואית מקו השער!

דקה 94: זהו! שוויץ עלתה למונדיאל אחרי דרמה אדירה בתוספת הזמן.

שחקן נבחרת צפון אירלנד סטיבן דייויס נוגח. רויטרס
הכדור של אוואנס כבר היה בדרך לרשת, רודריגס הציל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully