וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד בקלאסיקו, בלאט הכניע את אוברדוביץ'

הקטלאנים שרדו מותחן עם 80:84 גדול, מוארמן בלט עם 19, דונצ'יץ' קלע 20 למפסידה אך החטיא זריקה גורלית. 78:84 לדרושאפקה על פנרבחצ'ה, כוכב אפס אריק מקולום נפצע לפני מכבי תל אביב

שחקן ברצלונה תומא הרטל. GettyImages
סגר עניין. הרטל/GettyImages

הקלאסיקו של ספרד שייך לברצלונה, שניצחה הערב (ראשון) 78:82 את ריאל מדריד, עבורה זה הפסד שני רצוף בכל המסגרות ושלישי בארבעת משחקיה האחרונים. המפגש הזה הלך צמוד לכל אורכו. לוקה דונצ'יץ' העילאי סיפק 16 נקודות ו-4 ריבאונדים כבר במחצית הראשונה, אך נרגע בחצי השני וקווין סראפין העלה את ברצלונה ל-78:79, דקה וחצי לסיום. דונצ'יץ' החטיא חדירה גורלית, ותומא הרטל ענה בסל ענק עם הקרב כדי להעניק לקבוצתו 78:81, עשר שניות לבאזר. לבלאנקוס נותרה עוד הזדמנות אחת לכפות הארכה, אך רודי פרננדס הוציא חוץ איום ונורא, והקטלאנים סגרו עניין מהקו. אדריאן מוארמן בלט עם 19 נקודות, סראפין הוסיף 15. דונצ'יץ' סיים עם 20 ו-10 ריבאונדים, אך מלבדו, רק רודי פרננדס (10) קלע בספרות כפולות.

* בניגוד ליורוקאפ, בליגה הטורקית דרושאפקה של דיוויד בלאט לא פתחה ברגל ימין, אולם הערב (ראשון) השיגו המאמן ושחקניו ניצחון יוקרתי על אלופת אירופה פנרבחצ'ה, עם 78:84 במחזור השישי. דרושאפקה פתחה טוב יותר ולאחר הרחקתו של יאן וסלי כבר הוליכה 33:45 עם תום המחצית הראשונה, אך אלופת אירופה הצליחה לחזור וברבע הרביעי קבע בראד וונאמייקר 74:74 מול האקסית. סקוטי ווילבקין ענה בשלשה גדולה משלו, ואחת נוספת, 20 שניות לסיום, קבעה 78:82 וסגרה עניין. ווילבקין סיים ערב ענק עם 30 נקודות, קבוצתו כעת במאזן 3:3. עבור פנר היה זה הפסד שני העונה בטורקיה.

* ביום שלישי תארח מכבי תל אביב את אנאדולו אפס למשחק במסגרת המחזור השביעי של היורוליג. היום אנאדולו שיחקה במסגרת הליגה המקומית, הציגה יכולת הגנתית חלשה מאוד וניצחה בשיניים את יאסילגורסון החלשה 93:97. אריק מקולום היה גיבור המשחק הזה כש-13 שניות לסיום קלע סל וגם סחט עבירה והחזיר את היתרון לקבוצתו, עליו היא שמרה עד הסיום. אולם, מקולום הנהדר, שהפציץ 27 נקודות במשחק הזה, נפצע בקרסולו במהלך שהביא לסל הניצחון וכשנותרו יומיים בלבד למפגש עם הצהובים, יש ספק גדול סביב שיתופו במשחק. ולדימיר סטיאמץ' הוסיף 16 נקודות לאנאדולו, ברוק מוטום תרם 13. רשאד ג'יימס הוליך את האורחים עם 19 נקודות, קני בוינטון הוסיף 17.

* יום ראשון הוא יום של משחקי כדורסל והנציג הישראלי הראשון ששיחק הוא יובל נעימי. הגארד הצטיין בניצחונה של פורלי על רבאנה 73:77 עם 15 נקודות ו-9 אסיסטים ב-34 דקות שקיבל, יותר מכל שחקן אחר בקבוצתו.

* סילבן לנדסברג פתח בחמישייה של אסטודיאנטס שהפסידה במשחק צמוד בביתה לפואנלברדה 71:69. לנדסברג סיים את המשחק עם 15 נקודות באחוזים רעים, אבל קלע את השלשה שקבעה שוויון 69 כשנותרו 13 שניות לסיום, אבל כריסטיאן אנייגה ניצח את המשחק הזה לאורחים עם סל דרמטי שלוש שניות לסיום המשחק.

* יריבת הפועל ירושלים ביורוקאפ ביום רביעי, ליטקבליס, ניצחה 81:88 את נבזיס במסגרת המחזור ה-11 בליגה הליטאית, בזכות 19 נקודות של גארי טלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully