וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד ניבינס נחת בישראל: "הגעתי למועדון עם היסטוריה ארוכה"

12.11.2017 / 12:42

הסנטר החדש של הפועל תל אביב יעבור בדיקות רפואיות וישתלב באימון הקבוצה, ספק אם ישחק נגד גלבוע/גליל בשני: "מחכה לעזור לקבוצה להמשיך ולהתקדם. יש פה תשוקה לכדורסל"

one

אחמד ניבינס, שחקן הרכש החדש של הפועל תל אביב, שעל הגעתו לאדומים פורסם אמש (שבת) לראשונה בוואלה! ספורט, נחת היום בישראל. ניבינס יעבור בהמשך היום בדיקות רפואיות והוא צפוי לקחת חלק באימון הקבוצה. עם זאת, הסיכוי כי ישחק נגד גלבוע/גליל ביום שני הוא נמוך מאוד. "הגעתי למועדון עם היסטוריה ארוכה וקהל נהדר עם תשוקה לכדורסל. אני מחכה לפגוש את החברים החדשים שלי ולעזור לקבוצה להמשיך ולהתקדם", אמר ניבינס עם נחיתתו בישראל.

ניבינס (30, 2.06) היה בכלל שחקן בייסבול מוכשר בתיכונים לפני שעבר לכדורסל והוביל את התיכון שלו בניו ג'רזי לאליפות ב-2004. הוא למד באוניברסיטת סיינט ג'וזף ובשנתו האחרונה היה אחד הגבוהים המובילים בארצות הברית כולה עם 19.2 נקודות ו-11.8 ריבאונדים, כשרק שלושה שחקנים מקדימים אותו בריבאונדים במכללות - ג'ון בריאנט, בלייק גריפין וקנת' פאריד. הוא נבחר לשחקן השנה באזור האטלנטיק 10.

אחמד ניבינס, דני פרנקו, הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
נבחר במקום 56 בדראפט. ניבינס ודני פרנקו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

ההצטיינות שלו הובילה את דאלאס לבחור בו במקום ה-56 בדראפט 2009, אך הוא מעולם לא שיחק בליגה הטובה בעולם. התחנה הראשונה שלו באירופה הייתה מנרסה הספרית, משם עבר למונס הבלגית במהלך עונת 2011/12. בקיץ 2012 הגיע לליגה שהפכה לבית שלו, הליגה הצרפתית, כשחתם בפויטייר מהליגה הראשונה. ההצלחה שלו בקבוצה הצנועה הובילה את פו אורטז להחתימו, ואחרי עונה של 14.4 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק עבר לוילרבאן הגדולה ובה רשם בעונה הראשונה מבין שניים בקבוצה 15.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים. את העונה שעברה פתח באורלאן, שלבסוף ירדה ליגה בצרפת, והיה בתפקיד משני, כשהוא משוחרר במהלך העונה אחרי שאכזב עם 4.2 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully