וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המהומות בדרייב אין: עצור נוסף הורחק ממגרשי הספורט

12.11.2017 / 12:47

המשטרה ממשיכה לחקור את אירועי המשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, כשתושב תל אביב בן 26 חשוד כי תקף מאבטחים, הורחק לשלושה חודשים מהמגרשים ושוחרר בערבות

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

בית המשפט שחרר אמש (שבת) בערבות תושב תל אביב בן 26 בחשד כי תקף מאבטחים והשליך לעברם פח במשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים לפני מספר שבועות. החשוד נעצר לפני יומיים, ובית המשפט אף קבע כי הוא יורחק ממגרשי הספורט למשך שלושה חודשים.

על פי המשטרה, לאחר בחינת מצלמות האבטחה מאולם הדרייב אין בו נערך המשחק, צפויים מעצרים נוספים. כזכור, מיד בסיופם המשחק נעצרו שלושה חשודים שהורחקו ממגרשי הספורט עד סוף שנת 2018, ובנוסף נעצרו שני חשודים נוספים, אחד מהם חשוד כי היה זה שהשליך את בקבוק השתייה שפגע בפניה של המאבטחת במשחק ושבר את לסתה.

האירוע במשחק החל במהלך המחצית כאשר מספר מאבטחים נכנסו ליציע אוהדי הפועל תל אביב על מנת להוציא אוהד החשוד בהדלקת ג'וינט. בין הצדדים החלה מהומה, שנמשכה במבואה בין היציע לאולם. חצי שעה לאחר סיום המשחק, בשעה שהמאבטחים סיימו ללוות את אוהדי הפועל ירושלים לרכבם, החלו אוהדי הפועל תל אביב להשליך לעברם חפצים, ואז נפגעה המאבטחת בפניה ופונתה מיידית לבית החולים. בעקבות השלכת מצתים מצד אוהדי הפועל תל אביב אל הפרקט, נענשה הקבוצה בעונש רדיוס, אותו תבצע במשחק הליגה נגד מכבי חיפה בשבוע הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully