וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער הנוער של סכנין: "אני האפריקאי היחיד בעיר, מרגיש כמו מלך"

אקפאן אודו שזכה בגביע העולמי עד גיל 17 ב-2015, חתם לאחרונה בסכנין וסיפר בניגריה: "אוהבים פה אפריקאים, בעיקר ניגרים. התפשרתי על ישראל כי זה המקום הכי טוב להתחיל בו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוף עולם ב-2015. אקפאן אודו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת פחות משנתיים אחרי שזכה עם נבחרת הנערים (U-17) של ניגריה באליפות העולם, השוער אקפאן אודו חתם בבני סכנין. הניגרי הצעיר חולם להגיע לליגה גדולה בעתיד, אבל לפני כמה שבועות הצטרף דווקא לקבוצה מליגת העל לנוער בישראל.

היום פורסם בניגריה ריאיון שנערך עם אודו בן ה-18. "אני האפריקאי היחיד בעיר, אני מרגיש כאן כמו מלך", הוא סיפר, "אני מרגיש טוב מאוד, ישראל היא מקום שלו ומאוד אוהבים פה אפריקאים, בעיקר ניגרים. היו לי הרבה הצעות אחרי שזכינו בגביע העולמי, אבל אף אחת מהן לא הייתה רצינית. אני אוהב את סכנין כי התקבלתי פה בידיים פתוחות".

כדי להצליח להגיע לליגה גדולה יותר, אודו יצטרך קודם כל להותיר חותם בישראל. וינסנט אניימה עשה זאת בגדול בעבר, אבל גם לדלה איינוגבה ואוסטין אג'ידה היו תקופות יפות בכדורגל המקומי. בינתיים הוא ערך בשבוע שעבר הופעת בכורה, במשחק בו סכנין נפרדה מהפועל באר שבע ב-0:0 מחמיא בחוץ.

אודו שעמד בין הקורות בכל שבעת המשחקים של ניגריה באליפות העולם ב-2015, הוסיף: "התפשרתי על קבוצה ישראלית כי זה המקום הכי טוב להתחיל בו. חתמתי לשלוש שנים ובעונה הקרובה אשחק בקבוצת הנוער. עד עכשיו שותפתי במשחק אחד, 0:0 נגד הפועל באר שבע שזו תוצאה טובה מאוד כי באר שבע קבוצה חזקה. זה היה משחק קשה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully