וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "מודי מאור מאנשי הכדורסל הטובים בארץ, ועברתי את כולם"

12.11.2017 / 8:45

הגארד החמיא למאמן החדש של הפועל ירושלים אחרי הניצחון על נס ציונה. הוסיף: "הוא לא היה עוזר מאמן רגיל". מאור: "אם הייתי מפקפק ביכולת שלי, לא הייתי לוקח את התפקיד"

נועם מושקוביץ

אחרי שבוע סוער שכלל את פיטוריו של המאמן פוטיס קציקאריס, הפועל ירושלים גברה אמש (שבת) 59:74 על עירוני נס ציונה במשחק ליגה, תחת הדרכתו של מודי מאור. בירושלים נרשמה שביעות רצון ממשחק ההגנה, אבל בקבוצה לא אהבו את הורדת הרגל מהגז אחרי שהיתרון כבר הגיע ל-25 נקודות. לשחקנים נאמר: "יהיו עוד רגעים קשים, אבל חייבים שהדרך תהיה טובה. האחריות היא שלכם ואתם חייבים לתמוך במאמן ולהציג מחויבות".

מודי מאור, שהיה זה עבורו משחק ראשון כמאמן ראשי בקבוצה, סיפר על תחושותיו: "אני אוהב אתגרים ואוהב את הפועל ירושלים, אז השילוב בין שניהם הוא פנטסטי. אם הייתי מפקפק ביכולת שלי לעשות זאת, לא הייתי לוקח את התפקיד. אני משוכנע שאנחנו יכולים להצליח ביחד ולכן לקחתי את זה בלב שלם. אני יודע שיהיו ימים קשים בהמשך, אבל נהיה מוכנים להתמודד איתם ביחד".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה את עירוני נס ציונה 59:74
מודי מאור חגג ניצחון: "היה לי כיף, זה בסיס מצוין לבנות מומנטום"
מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 80:90

יותם הלפרין הוסיף: "זו סיטואציה לא נעימה, ברגע שמפטרים מאמן שאתה היית שחקן שלו, האחריות נופלת גם עליך ולא משנה מה הנסיבות. פוטיס נתן 100 אחוז בכל יום שהוא היה פה, אבל לפעמים דברים לא מתחברים. זה הישג יפה של הפועל ירושלים, שארבע וחצי שנים לא פוטר מאמן. לא תמיד קל לבוא ולהביע אמון במאמן. קרה מה שקרה, אבל לשחקנים יש אחריות ואי אפשר להפיל הכל על פוטיס. אנחנו אלו שנמצאים על הפרקט".

הלפרין הוסיף: "השחרור של קרטיס ג'רלס היה הפתעה. ההנהלה העבירה מסר יפה - המאמן מעל הכל. אבל כשלא הולך לפעמים צריך לעשות שינוי קיצוני וגם אם המאמן לא יהיה אשם, הוא אחד הראשונים לשלם. מודי מאור לא היה עוזר מאמן רגיל. הוא צעיר ואולי חסר ניסיון, אבל אפשר להגיד שיהיה לו הכי קל לעבור לעמדת המאמן. הוא מכיר אותנו טוב והאופי שלו יעזור לו להיכנס לתפקיד בקלות. הוא איש כדורסל מהטובים שיש בארץ, ועברתי את כולם. נצטרך לתמוך בו ולעטוף אותו, וזה יהיה הדדי".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, יותם הלפרין. נועם מושקוביץ
"קרה מה שקרה, אבל לשחקנים יש אחריות ואי אפשר להפיל הכל על פוטיס". הלפרין מימין/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully