וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נרגעה: הפציעה של איסקו בנבחרת ספרד לא חמורה

הקשר תוקל בחריפות ב-0:5 על קוסטה ריקה, התפתל מכאבים וביקש להתחלף. במועדון כבר חששו שהוא יחמיץ את הדרבי, אבל הוא כנראה יהיה כשיר. לופטגי עשוי לשחרר אותו מהמשחק ברוסיה

AP

בריאל מדריד כנראה נרשמו אמש (שבת) לא מעט דפיקות לב באזור הדקה ה-60 של המשחק בין נבחרת ספרד לנבחרת קוסטה ריקה. שחקן הטיקוס, קנדל ווטסון, פגע באיסקו, שנותר שרוע על הקרקע ונראה סובל מכאבים עזים. אחרי כמה דקות נוספות, קשר הבלאנקוס ביקש להתחלף ונענה בחיוב.

בסנטיאגו ברנבאו "הופעלו האזעקות" כפי שנכתב ב"אס". החשש לא היה מפציעה ארוכה, אלא מכך שהקשר המצטיין לא יוכל לשחק נגד אתלטיקו מדריד ביום שבת הקרוב. הוא לא ייצא ככל הנראה עם הנבחרת למשחק ההכנה השני שלה, ברוסיה.

המשחק התקיים בלה רומארדה במלאגה ואיסקו שנולד 12 קילומטר מהעיר וגדל במועדון הכדורגל המקומי, הגיע אליו כגיבור. כשחלק מהאוהדים השמיעו קריאות בוז כלפי ג'רארד פיקה במהלך החימום, קשר ריאל מדריד ביקש להפסיק וכמו שאר חבריו, גם הוא הציג יכולת טובה נגד יריבה חלשה. לצערו ההופעה הביתית שלו נקטעה מוקדם.

עוד בנושא:

0:5 קליל לספרד על קוסטה ריקה, דויד סילבה כבש צמד
גארת' בייל סובל מפציעה בשריר הירך האחורי וייעדר כחודש
ריאל מפלרטטת עם ניימאר, ראמוס: "הדלת שלנו תמיד פתוחה עבורו"

ג'ולן לופטגי, איסקו, נבחרת ספרד. רויטרס
איסקו עם לופטגי אחרי החילוף אמש/רויטרס

בתקשורת המדרידאית מיהרו לדווח עוד לפני שריקת הסיום, שאיסקו ירד לחדר ההלבשה ונבדק על ידי הצוות הרפואי של הנבחרת, שגילה שכנראה מדובר בחבלה בלבד ולא בפציעה רצינית. איסקו בכל מקרה יעבור בדיקה נוספת היום והמאמן ג'ולן לופטגי עשוי לשחרר אותו מהנסיעה לרוסיה, שם ספרד תשחק נגד הנבחרת המקומית ביום שלישי.

לגבי המשחק עצמו, בספרד היו מרוצים והכותרות ב"אס" וב"מארקה" התחננו שהמונדיאל יתחיל כבר. המאמן ג'ולן לופטגי סיכם את המשחק: "אנחנו מרוצים מההופעה שלנו ומהדרך בה הנבחרת הגיעה למשחק הזה. כל משחק הוא עולם ומלואו ואם נפגוש את קוסטה ריקה במונדיאל, זה בטוח יראה אחרת". המאמן גם סיפק השוואה מעניינת: "משחק כדורגל הם כמו מלון - עד שאתה לא פותח אותו, אתה לא יודע באמת מה תמצא בפנים. הנבחרת משחקת כמו קבוצה אמיתית, יעילה וסולידרית ומציגה כדורגל בטעם טוב, אטרקטיבי, כך שאני מרוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully