וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו על הפציעה: "שילמתי מכספי כדי לראות רופא מומחה"

קשר הפועל באר שבע חשף עד כמה היה לו חשוב לשחק במדי נבחרת ניגריה: "אמרו לי שאיעדר ארבעה שבועות, שילמתי על מדרסים מתאימים, וחזרתי בדיוק אחרי שבועיים כדי לייצג את המדינה שלי"

שחקני הפועל באר שבע ג'ון אוגו, אנתוני וואקמה. קובי אליהו
וההקרבה הכי גדולה: הייתי צריך לטוס! אוגו/קובי אליהו

ג'ון אוגו שכבש אתמול (שישי) את השער של נבחרת ניגריה ב-1:1 נגד נבחרת אלג'יריה במוקדמות מונדיאל 2018, גולל מאוחר יותר את מה שעבר בשבועות האחרונים כדי להיות כשיר להתמודדות. אוגו פספס כמה משחקים לאחרונה בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, אבל חזר לניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה ביום ראשון האחרון.

אוגו צייץ: "ב-20 באוקטובר, במשחק נגד סטיאווה בוקרשט בגביע אופ"א, סבלתי מקרע קטן בשריר הירך האחורי. בדרך כלל אני לא מוחלף, אבל הפעם זה היה כואב מדי.

"בסוף השבוע היה לנו משחק נגד מכבי תל אביב, שזה משחק מאוד חשוב לקבוצה שלי. התאמנתי בשבת והתחננתי לרופאים שייתנו לי זריקה, אבל הם סירבו כי הם לא רצו לקחת סיכון.

"באותו רגע חשבתי על הקריירה שלי. הלכתי לבדיקת אולטרסאונד ואמרו לי שיש לי קרע ואצטרך לנוח ארבעה שבועות. תודה לאל שבירך אותי בגנים כאלו. אמרתי להם שאחזור בתוך שבועיים-שלושה.

"שילמתי מכספי כדי לראות רופא מומחה וטופלתי במסגרת הקבוצה שלי שלוש פעמים נוספות. שילמתי גם על מדרסים מתאימים. חזרתי בדיוק אחרי שבועיים כדי לייצג את המדינה שלי. פספסתי שני משחקי ליגה ומשחק אחד בליגה האירופית בזמן הזה".

השער הנהדר של אוגו

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון אוגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully