וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפלייאוף המונדיאל: שוויץ וקרואטיה צעד קטן מהעפלה

השוויצרים יארחו את צפון אירלנד (19:00, ספורט 5+) אחרי 0:1 בבלאפסט והם בדרך לטורניר ברוסיה. קרואטיה תתארח ביוון עם מקדמה של 1:4 מהמשחק הראשון (21:45, ספורט 5+)

ג'רדאן שאקירי, נבחרת שוויץ. רויטרס
רק הפתעה מרעישה תמנע משאקירי ושוויץ העפלה/רויטרס

ביום ראשון יתקיימו שני משחקי גומלין בפלייאוף ההעפלה למונדיאל מהאזור האירופי. אם לא תרשמנה הפתעות מרעישות, שוויץ וקרואטיה ישיגו שניים מארבעת הכרטיסים הנותרים לנציגות היבשת הישנה. צפון אירלנד ויוון ינסו להפתיע.

seperator

שוויץ - צפון אירלנד (19:00, ספורט 5+)

אחרי 0:1 בבלפאסט במשחק הראשון, שוויץ אמורה להשלים את העבודה בבאזל ולעלות שלב. פביאן פריי נטש את מחנה הנבחרת בגלל מקרה מוות במשפחתו ובעצה אחת עם המאמן ולדימיר פטקוביץ', הוחלט שהוא לא יכלל בסגל. צפון אירלנד כנראה תתייצב ללא סטוארט דאלאס הפצוע. קורי אוואנס מושעה וגורג' סאביל או פאדי מקנייר יחליפו אותו בקישור האחורי.

בצפון אירלנד המשיכו לעסוק ביומיים האחרונים בפנדל שהוענק לשוויצרים במשחק הראשון, גרניט ג'אקה אמר היום במסיבת העיתונאים: "לא איכפת לנו אם היה פנדל או לא, השופט שרק. הגיע לנו לנצח, נקודה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן נבחרת יוון סוקרטיס פפאסטאטופולוס. GettyImages
נותן לנבחרת שלו סיכוי של 5 אחוז לעשות מהפך. סוקרטיס/GettyImages

יוון - קרואטיה (21:45, ספורט 5)

ה-1:4 של קרואטיה הייתה התוצאה הכי חד צדדית במשחקי הפלייאוף עד כה. יוון זקוקה לנס כדי לעלות והבלם סוקרטיס אף הודה אחרי המשחק הראשון ש"לקרואטיה יש עכשיו 95 אחוז לעלות". המאעמן האורח זלטקו דאליץ' כנראה לא יערוך שינויים בהרכב, בעוד יוון תשנה את פניה בניסיון למצוא את השחקנים שינסו לנצח 0:3 ולרשום מהפך מהולל.

אנדריי קרמאריץ' שכבש שער אחד במשחק הראשון, אמר: "כנראה שעשינו את העבודה כי אני בספק אם הם יכולים לכבוש נגדנו ארבעה או חמישה שערים. אבל זה עדיין לא גמור ואנחנו צריכים להבקיע שער חוץ כדי להיות רגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully