וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקבל מנוחה: ליאו מסי שוחרר מסגל ארגנטינה למשחק מול ניגריה

קפטן ארגנטינה, שניצחה 0:1 את רוסיה, לא ייקח חלק במשחק ההכנה של הנבחרת כדי להוריד עומס: "רוצים להגיע לגביע העולמי בצורה אידיאלית". אגוארו: "ברור שאנחנו יכולים לזכות במונדיאל". וגם - מסי הודה והתנצל: חשבתי שחלוץ זניט הוא סתם מעריץ אלמוני

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
רק שיישאר בריא. מסי/רויטרס

ליאו מסי, קפטן נבחרת ארגנטינה, שוחרר מסגל הנבחרת ולא ייקח חלק במשחק הידידות הבא של ארגנטינה, מול ניגריה. בכך אושר כי מסי ישחק רק אחד מבין שני משחקי ההכנה שתוכננו לאלביסלסטה בפגרת הנבחרת הבינלאומית הנוכחית. "סמפאולי החליט לתת לי קצת מנוחה ולא לשתף אותי מול ניגריה", אמר ליאו מסי, אחרי הניצחון של ארגנטינה 0:1 על רוסיה היום (שבת) משער של קון אגוארו.

עוד בנושא

הכנה: נבחרת ארגנטינה גברה על רוסיה 0:1
בדרך החוצה מהמונדיאל? הכישלון של ג'אן פיירו ונטורה כמאמן נבחרת איטליה
פלייאוף המונדיאל: 0:0 בין הונדורס לאוסטרליה וניו זילנד ופרו
ניימאר בכה במסע"ת ותקף: "טוב לי בפס.ז', תפסיקו להמציא שקרים"

לדבריו, "היה חשוב מאוד עבורנו להשיג ניצחונות ולטפל בדברים ולתקן אותם, אנחנו חייבים לתרגל את שיטת המשחק של סמפאולי, וחייבים להיות ביחד כמה שיותר זמן. המציאות היא שבנבחרת אין הרבה זמן ביד, וחייבים להוציא את המיטב מהזמן הקצר שאנחנו ביחד, לתרגל את השטה של המאמן ולהתאמן". עם זאת, מסי הסביר את ההחלטה לשחררו ולהוריד ממנו עומס בכך ש"אנחנו רוצים להגיע לגביע העולמי בצורה האידיאלית".

על השער של חברו סרחיו אגוארו אמר מסי ש"זה היה יפה, חשוב מאוד עבור קון, אני שמח מאוד עבורו, תמיד חשוב לנצח ולחזק את התחושה בנבחרת". מסי יוכל לחזור לספרד ולהתכונן עם בארסה למשחקה הקרוב מול לגאנס, בעוד חבריו לנבחרת ארגנטינה יתכוננו למשחק מול ניגריה בקראסונדאר ביום שלישי. אגוארו, כובש השער, נשאל היום אם ארגנטינה יכולה לזכות במונדיאל, וענה: "ברור שכן, למה לא? יש לנו את ליאו מסי, הכדורגלן הטוב בעולם נמצא בצד שלנו".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי/רויטרס

מסי הודה: חשבתי שחלוץ זניט הוא סתם מעריץ אלמוני

עוד ממסי: כוכב ארגנטינה הודה כי לא זיהה את חלוץ זניט סבסטיאן דריאוסי הארגנטינאי כשהוא בא להצטלם איתו, ולמעשה חשב שמדובר במעריץ. מסי התנצל אחרי שראה שדריאוסי העלה את התמונה של השניים לאינסטגרם, אחרי שפגש אותו במסע של הנבחרת הארגנטינאית ברוסיה. "הרגשתי רע שלא זיהיתי אותו, כי אני יודע מי הוא", אמר מסי, "כשהוא ביקש ממני להצטלם הייתי בטוח שהוא אחד מאלה שתמיד מחכים לי לחתימה ותמונה. אחרי כך כשראיתי את התמונה באינסטגרם התנצלתי בפניו. דיברנו בעבר, החלפנו הודעות בנוגע לאמני קעקועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully