וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את עירוני נס ציונה 59:74

האלופה סיפקה מחצית ראשונה אדירה בבכורה של מודי מאור כמאמן ראשי, נעצרה במחצית השנייה אך בכל זאת הרגיעה את המערכת אחרי פיטורי קציקאריס. דייסון (15 נק') והלפרין (13) בלטו

נועם מושקוביץ

לאחר סוף שבוע דרמטי שכלל את פיטוריו של פוטיס קציאריס, יצאה הערב (שבת) הפועל ירושלים לדרך חדשה ברגל ימין. בבכורה של מודי מאור כמאמן ראשי, הביסה האלופה את עירוני נס ציונה 59:74, ובארנה בהחלט הורגשו רוחות חדשות, לפחות במהלך מחצית ראשונה יוצאה מהכלל. לאחר מכן כבר היתה זו הפועל ירושלים האנמית של פתיחת העונה.

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. נועם מושקוביץ
בכורה מוצלחת כמאמן ראשי. מודי מאור/נועם מושקוביץ

אז כן, מדובר, בסופו של דבר, בניצחון קליל על אחת הקבוצות החלשות בליגה, אך עם הגישה והקבוצתיות של המחצית הראשונה, בהחלט ייתכן שהכישרון הרב שיש בבירה יתחיל להתחבר סוף סוף. מבחן רציני יותר לכך ייערך ביום רביעי הקרוב, אז תארח ירושלים את לייטקביליס פוניבז' למשחק חשוב מאוד ביורוקאפ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
במעמד צד אחד. הירושלמים חוגגים/נועם מושקוביץ

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה עם יוגב אוחיון, ג'רום איידסון, טרנס קינזי, אוסטין דיי וריצ'רד האוול, בעוד נס ציונה העלתה את נאור שרון, דקוואן קוק, ג'רון ג'ונסון, טאליב זאנה ואלישי כדיר. האורחת איבדה כדור אחר כדור ודיי ודייסון ניצלו זאת כדי לקבוע 0:10 אחרי 5:30 דקות. הכתומים עלו על הלוח אחרי כמעט שש דקות, סטראטוס פרפרוגלו העלה את הלבנים ל-6:19, אלן אומיץ' קלע על הבאזר וחתם רבע ראשון מושלם של 9:24.

רבע 2:

יותם הלפרין הצטרף לחגיגה, וביחד עם אומיץ' הפער צמח ל-13:35. דיי הקפיץ את הקהל עם דאנק מהדהד בדרך ל-15:39, נס ציונה האיומה המשיכה לקרוס תחת הלחץ, הלפרין מסר אסיסט מאחורי הגב לאליהו, ומחצית ראשונה מוחצת הסתיימה ב-27:49 לירושלים.

רבע 3:

את הרבע השלישי פתחה נס ציונה הרבה יותר טוב. דייסון ספג עבירה טכנית באמצע הרבע השלישי, גארי בראון ניצל זאת כדי לצמק ל-56:40, כדיר הוריד ל-58:45, ובסיום הרבע הוליכו הירושלמים 45:61.

רבע 4:

טאליב זאנה צימק ל-63:52, וחמש דקות לסיום צלף דקוואן קוק את השלשה הרביעית שלו והוריד ל-65:57. דייסון קטע את המומנטום עם שלשה חשובה, קבע 57:70, ומשם הכתומים לא חזרו. זה נגמר ב-59:74.

שחקן הפועל ירושלים סטראטוס פרפרוגלו. נועם מושקוביץ
לא כוחות. פרפרוגלו/נועם מושקוביץ

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 15 ו-6 ריבאונדים, יותם הלפרין 13, אלן אומיץ' 10, אוסטין דיי 8, ליאור אליהו 7, סטראטוס פרפרוגלו 7, טרנס קינזי 6, ריצ'רד האוול 6, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, יוגב אוחיון 2.

קלעו לעירוני נס ציונה: טאליב זאנה 21 ו-12 ריבאונדים, דקוואן קוק 12 (0 מ-4 ל-2, 4 מ-12 ל-3) ו-7 ריבאונדים, גארי בראון 9, אלישי כדיר 9 (3 מ-9 מהשדה), טל דן 7, גולן גוט 2. נאור שרון (10 דקות), ג'רון ג'ונסון (10 דקות), אלעד הופמן (7 דקות), וגיל אמיתי (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. לירון מולדובן
שוב בלט. דייסון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully