וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 80:90

הקבוצה של גרינברג חזרה מפיגור 14 וכבר הוליכה על הצהובים ברבע האחרון, אך ג'ייק כהן (19 נק') הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות ודאג שספאחיה ושחקניו ישמרו על מאזן מושלם בליגה, רגע לפני שבוע הכולל שני משחקי יורוליג

one

אחרי הניצחון הגדול על ריאל מדריד ביורוליג ביום חמישי האחרון, המשיכה הערב (שבת) מכבי תל אביב במומנטום כששמרה על מאזנה המושלם בליגת העל עם 80:90 על מכבי אשדוד בחוץ, שהעלה אותה למאזן 0:6.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. לירון מולדובן
MVP. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

הקבוצה של נבן ספאחיה, שחסרה הפעם את דשון תומאס ונוריס קול, התקשתה לפרקים אך בסופו של דבר השלימה את המשימה לפני השבוע העמוס שמצפה לה: ביום שלישי תארח את אנאדולו אפס ביורוליג, ובחמישי תתארח אצל חימקי מוסקבה. ג'ייק כהן הצטיין והוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 19 נקודות. החדשות הרעות: כרם משעור נפצע באפו, וקיים חשש ששבר אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. לירון מולדובן
דאנק נאה. שגב/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם ג'ון דיברתולומאו, מייקל רול, יובל זוסמן, ג'ונה בולדן וארט פראחוסקי בעוד מכבי אשדוד עלתה עם דייויד לורי, אדם אריאל, קמרון לונג, סם הנרי ואלכס צ'וברביץ'. זוסמן צלף מבחוץ, רול קבע 3:10 אחרי חמש דקות, כרם משעור קם מהספסל אך ספג מכה, החל לדמם מאפיו, וירד לחדר ההלבשה. מספר דקות לאחר מכן, הצהובים הודיעו כי ההערכה היא שמדובר בשבר. בסיום רבע ראשון על מי מנוחות הוליכה מכבי תל אביב 9:17.

רבע 2:

ג'ייק כהן העניק לצהובים יתרון דו-ספרתי בתחילת הרבע הראשון - 10:22. פראחוסקי קבע 12:26, מייקל רול הצטרף לחגיגה גם הוא, נמרוד לוי הצליח לצמק, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הוליכה מכבי תל אביב 30:37.

רבע 3:

הנרי צימק ל-39:36 בלבד, בולדן השיב את הצהובים ל-36:43, אך לוי המשיך את הערב המצוין שלו, הוריד ל-43:41 ואילץ את ספאחיה להזעיק פסק זמן. רול קטע את המומנטום עם שלשה, ג'ייק כהן החזיר את האורחת ל-43:53, לונג צלף ממש על הבאזר, ועם העליה לרבע המכריע הוליכו הצהובים 57:62.

רבע 4:

אדם הוניג קלע וסל ועבירה והעניק לאשדוד יתרון ראשון במשחק - 64:65. אלא שדווקא ברגע הזה המארחת נעצרה. לוי הנהדר ספג עבירה חמישית, ג'קסון וכהן הפכו וקבעו 67:73, אשדוד הציגה צבע פרוץ לגמרי שאפשר לצהובים לחדור פעם אחר פעם, ולבסוף גם לסגור עניין. זה נגמר ב-80:90 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. לירון מולדובן
זוסמן עדיין מושלם בליגה/לירון מולדובן
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה עם עוזריו גיא גודס, טל בורשטיין, טים פנינג. לירון מולדובן
ספאחיה ועוזריו גודס, בורשטיין ופנינג/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully