וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופ סולו מאשימה: "ספ בלאטר תפס את ישבני, הייתי בשוק"

השוערת האגדית של נבחרת ארה"ב חשפה בריאיון שנשיא פיפ"א לשעבר הטריד אותה מינית במהלך טקס חלוקת כדור הזהב: "הייתי חייבת להתעשת כדי לדבר בטקס". בלאטר: "אלו האשמות מגוחכות"

נשיא פיפ"א ספ בלאטר עם סגנו איסה האיוטו ונשיא אופ"א מישל פלאטיני. AP
כאילו שהיו חסרות לו צרות. ספ בלאטר/AP

ספ בלאטר, נשיאה של פיפ"א לשעבר הודח בבושת פנים מתפקידו אחרי אינספור אישומים וחדשות לשחיתות והתנהלות לא תקינה. אולם, אם לא די בכך, אז כעת השוויצרי מואשם גם בהטרדה מינית כשהמאשימה היא לא אחרת מאשר הופ סולו שוערת נבחרת ארה"ב.

בריאיון לעיתון הפורטוגלי "אקספרסו" סולו בת ה-36 טענה כי "ספ בלאטר תפס את ישבני". סולו טוענת שבלאטר הטריד אותה מינית במהלך טקס חלוקת פרסי פיפ"א ב-2013, רגע לפני שהשניים עלו לבמה. "זה היה במהלך טקס חלוקת פרס כדור הזהב של פיפ"א, בלאטר אחז בישבני רגע לפני שעליתי לבמה", אמרה סולו.

שוערת נבחרת ארצות הברית הופ סולו. GettyImages
הוטרדה מינית? הופ סולו/GettyImages

סולו הוסיפה: "הייתי בשוק, אבל הייתי חייבת להתעשת מיד כדי להעניק את הפרס לאבי וומבאך, וכל הפוקוס שלי הופנה אליה". בלאטר עצמו כבר הספיק להכחיש את הטענות האלו באמצעות דוברו ואמר: "אלו האשמות מגוחכות".

יש לציין שסולו היא דמות מאוד חזקה ומפורסמת בארה"ב. מדובר בשוערת עם הרבה הופעות בהיסטוריה של הנבחרת האמריקאית עם 202 כאלה, כולל באולימפיאדות ב-2008 ו-2012 והמונדיאל ב-2015. סולו גם התייחס בחודש האחרון לגל ההטרדות המיניות שנחשפו לאחרונה, כולל אלו של המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, והשחקנים קווין ספייסי וגם סטיבן סיגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully