וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: טיירון נאש חוזר על חשבונו של עוסמאן דראמה

11.11.2017 / 9:29

הסגולים הודיעו כי הסנטר שפתח את העונה ולא הרשים שוחרר, ואת מקומו תופס האמריקאי (29, 2.03) שהיה בין השחקנים המשמעותיים בעונה שעברה עם 7.6 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע

one

עירוני נהריה הודיעה הבוקר (שבת) על שינוי בסגל - הסנטר עוסמאן דראמה, שפתח את העונה בצורה לא מרשימה, שוחרר, ואת מקומו תופס טיירון נאש ששיחק בקבוצה בעונה שעברה. "אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו", נכתב בהודעה הרשמית של נהריה על שחרורו של דראמה, וציינו כי ההחלטה נעשתה מסיבות מקצועיות. בחמישה משחקים העונה רשם הסנטר 6.4 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ב-15.2 דקות בממוצע למשחק.

נאש (29, 2.03) הגיע לנהריה בתחילת העונה שעברה והיה אחד משני זרים בלבד שהחלו וגמרו את העונה עם הקבוצה. ב-32 משחקים הוא רשם 7.6 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשבמחזורים האחרונים של העונה הוא מתפקד כגבוה הזר היחיד של המועדון אחרי שיינסי גייטס סיים את דרכו בעקבות עבירות חומרים אסורים. את העונה הנוכחית פתח בליגה השנייה בטורקיה אך שוחרר לאחר זמן קצר.

נהריה פתחה את העונה בצורה טובה מאוד, עם שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים הראשונים של העונה, כולל ניצחונות גדולים על הפועל תל אביב ובני הרצליה, אך בשבוע שעבר רשמה הפסד משמעותי לגלבוע/גליל בחוץ, תוך כדי הצגת יכולת לא מחמיאה. שלושת הזרים הנוספים של הקבוצה מפתיחת העונה - אלכס יאנג, קורי וובסטר ודנזל ליבינגסטון, מציגים עד כה יכולת טובה מאוד.

טיירון נאש שחקן עירוני נהריה (אמצע) מול בר טימור שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חוזר לנהריה. טיירון נאש מעל בר טימור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully