וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר בכה במסע"ת ותקף: "טוב לי בפס.ז', תפסיקו להמציא שקרים"

כוכב נבחרת ברזיל הזיל דמעה בזמן שטיטה ניסה לגונן עליו, והגיב לדיווחים על הסכסוך שלו עם קבאני ואונאי אמרי: "אני לא אוהב את השקרים שכותבים עליי, טוב לי בפריס, תפסיקו עם זה. צפו במסע"ת

ניימאר נבחרת ברזיל. צילום מסך,
לא עמד בהתרגשות. ניימאר/צילום מסך

נבחרת ברזיל ניצחה אתמול (שישי) 1:3 ביפן במשחק הכנה נוסף שערכה לקראת המונדיאל ברוסיה, אך הסיפור הגדול התרחש דווקא במסע"ת שאחרי המסעת. טיטה מאמן הנבחרת פתח במונולוג והגן על ניימאר שסופג ביקורת בגלל התנהלותו כשאמר: "אני רוצה שתפסיקו להמציא סיפורים לא נכונים על ניימאר. הברזילאי הקשיב למאמן שלו ולא הצליח לעצור את דמעותיו, מה שמעיד על הלחץ הנפשי בו נמצא כוכבה של פריס סן ז'רמן.

לאחר מכן ניימאר התייחס לדיווחים השונים, שכללו סכסוך עם קבאני וגם עם מאמנו אונאי אמרי ואמר: "אני לא אוהב את השקרים שכותבים עליי. שום דבר לא מטריד אותו במועדון. הכול הולך לי טוב, אני ממש שמח וחדור מוטיבציה. אני שחקן שרוצה לתת את הכול על המגרש. מה שמטריד אותי זה שכולם ממציאים סיפורים עליי שאני מסוכסך עם המאמן שלי ועם קבאני. זה לא נכון, זה שקר".

ניימאר מכחיש אומנם את הדיווחים על מתיחות עם קבאני, אבל באחד המשחקים היה אפשר לראות בבירור שהוא רב עם האורוגוואי על כדורים חופשיים וגם על ביצוע בעיטת עונשין מ-11 מטר. אתמול ניימאר הבקיע בפנדל, אבל גם החמיץ פנדל נוסף. הברזילאי הוסיף: "אני רק רוצה להיות מאושר, אני לא כאן כדי לגרום לבעיות. אני יודע מה התפקיד שלי על המגרש ואני עושה מה שהמאמן מבקש ממני לעשות".

צפו בניימאר פורץ בבכי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully