וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולה ה-24: נבחרת סנגל השיגה את הכרטיס למונדיאל 2018

"האריות של טרנגה" ניצחו 0:2 בחוץ את דרום אפריקה במשחק השלמה והבטיחו את מקומם בטורניר בפעם השנייה. ג'ון אוגו כבש ב-1:1 של ניגריה נגד אלג'יריה, וואקמה ערך הופעת בכורה

שחקן נבחרת סנגל סאדיו מאנה. רויטרס
גם הוא יהיה ברוסיה. סאדיו מאנה/רויטרס

נבחרת סנגל הפכה הערב (שישי) לנבחרת ה-24 במספר שמבטיחה את מקומה במונדיאל 2018 שייערך בקיץ הקרוב ברוסיה, זאת לאחר שניצחה בחוץ 0:2 את דרום אפריקה במשחק השלמה במסגרת בית ד', במוקדמות באפריקה.

סנגל היא הנבחרת השלישית מהיבשת השחורה שמשיגה את הכרטיס למונדיאל, אחרי שניגריה ומצרים כבר עשו זאת. כעת נותרו שני כרטיסים לנבחרות האפריקאיות, כאשר מחר תנסה טוניסיה להשיג נקודה ולהבטיח את העפלתה, בעוד חוף השנהב ומרוקו ייפגשו לקרב על כל הקופה. עבור הסנגלים מדובר בעלייה שנייה בתולדותיהם למונדיאל, אחרי שהדהימו עם הגעה עד לרבע הגמר ב-2002.

שחקן נבחרת סנגל לאמינה גאסמה עם שחקן נבחרת דרום אפריקה סיבוסיו וילאקאזי. רויטרס
גאסמה בקרב על הכדור עם וילאקאזי/רויטרס

המשחק הערב נערך לעיני אצטדיון מלא בפולוקוואנה, דרום אפריקה, כאשר הבפאנה בפאנה ידעו שניצחון ישאיר להם סיכוי להעפיל במחזור הסיום של הבית ביום שלישי, בעוד "האריות של טרנגה" היו מבטיחים כמעט סופית את עלייתם גם עם תיקו, אך לא רצו להסתכן והלכו על כל הקופה. המשחק התקיים במקור במחזור השני של הבית ודרום אפריקה ניצחה בו 1:2, אך פיפ"א ביטלה את התוצאה הזו והשעתה לכל החיים את שופט אותו משחק ג'וזף לאמפטי, לאחר שזה שרק לפנדל שערורייתי לטובת המארחת.

הסנגלים פתחו נפלא וכבר בדקה ה-12 עלו ליתרון, כאשר סאדיו מאנה סיפק בישול גאוני בין שלושה שחקני הגנה לדיאפרה סאקו, שמול השוער קבע 0:1 מהיר. שש דקות לפני ההפסקה היתרון הוכפל, הודות לשער עצמי של טמסאנקה מקיזה שקבע את תוצאת המשחק ונתן את האות לחגיגות.

* במשחק נוסף שנערך במסגרת מחזור המוקדמות באפריקה, ניגריה, שכבר הבטיחה את עלייתה, נפרדה ב-1:1 בחוץ עם אלג'יריה. שחקני הפועל באר שבע, ג'ון אוג'ו וטוני וואקמה לקחו חלק כשאוגו כובש שער נפלא בדקה ה-63 וסופג כרטיס צהוב ב-90 דקות. עבור אוגו הייתה זו הופעה 13 בנבחרת ושער שני, בעוד עבור החלוץ, שהשלים 71 דקות לפני שהוחלף, מדובר בהופעת בכורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

השער של אוגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully