וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע סימנה את זובאס ואיתמר ניצן לקראת העונה הבאה

10.11.2017 / 15:31

האלופה כבר מתכננת את העונה הבאה ומחפשת חיזוק בין הקורות. שוער בני יהודה ושוער קרית שמונה על הכוונת. ברדה נשאר בבית החולים להשגחה והמשך הבדיקות, צפוי להשתחרר בתחילת השבוע הבא

באדיבות ערוץ 10

בהפועל באר שבע לא נוהגים לשלוף מהמותן, כל שכן כשמדובר בחיזוק הקבוצה ובניית הסגל ,וכבר עתה חושבים במועדון על העונה הבאה. אחת העמדות שקרוב לוודאי תזכה לשינוי היא עמדת השוער, כאשר עדיין לא ברור עתידם של דודו גורש וגיא חיימוב במועדון, ובינתיים לוואלה! ספורט נודע כי בליגה יש שני שוערים שמאוד מעניינים את האלופה והם אמיליוס זובאס מבני יהודה ואיתמר ניצן מעירוני קרית שמונה.

גם השוער הליטאי וגם הישראלי נחשבים לשניים משוערי הליגה הטובים ביותר וזוכים להתעניינות גדולה מצד מרבית המאמנים. ההערכה היא שאם באר שבע תחליט ללכת על אחד מהם, זה יקרה רק לקראת העונה הבאה, שכן ספק רב אם בני יהודה וקרית שמונה יסכימו להשתחרר מהעוגנים שלהם בחלון ההעברות של חודש ינואר. יחד עם זה, טוענים גורמים המעורים בפרטים כי עסקה טובה לשני הצדדים עשויה אפילו להוליד מהלך כבר בעוד כחודשיים.

בעניין אליניב ברדה, קפטן הפועל באר שבע נותר להשגחה ובדיקות בסוף השבוע בבית החולים סורוקה וההערכה היא שהוא ייצא לביתו רק בתחילת השבוע הבא. בסביבתו של ברדה טוענים שמצבו טוב, אם כי קיימת אצלו מעט תשישות וזאת בשל כמות המבקרים העצומה והבלתי פוסקת שמגיעה למחלקה בבית החולים.

עוד בנושא

צפו בתיעוד של הרגע הדרמטי בו ברדה נפגע מהכדור באימון באר שבע
שבע דקות בגן עדן: אורן יוסיפוביץ על היממה הקריטית של אליניב ברדה
תקציב הפועל באר שבע בעונת האליפות הראשונה: 48 מיליון שקל

אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. ברני ארדוב
יגיע לנגב? אמיליוס זובאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully