וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אריקסן: "אירלנד תמיד באה להילחם ולצאת למתפרצות"

כוכב דנמרק מוכן למפגש עם הנבחרת של מרטין אוניל בפלייאוף העלייה למונדיאל (שבת, 21:45, ספורט1): "נצטרך להיזהר". האירים ללא הפסד בשלושת משחקי החוץ האחרונים שקיימו בפלייאוף

פלייאוף אירופה עלייה למונדיאלהסתיים11/11/2017
דנמרק
    0:0
      אירלנד

        הסבב הראשון של משחקי פלייאוף ההעפלה למונדיאל 2018 יסתיים מחר (שבת, 21:45, ספורט1) עם מפגש מעניין בין דנמרק המלהיבה לאירלנד האפורה. מיום ראשון יחל הסבב השני - שיכלול את ארבעת מפגשי הגומלין ובסופו תיסגר רשימת העולות לגביע העולם מאירופה. אירלנד תארח את הגומלין ביום שלישי.

        דנמרק סיימה במקום השני בבית המוקדמות, אחרי פולין, והציגה כדורגל משובח בהנהגתו של כריסטיאן אריקסן. קשר טוטנהאם הבקיע במהלך הקמפיין שמונה שערים (הכי הרבה לקשר) וגם בישל שלושה נוספים, וכעת ינסה להצעיד את הדנים למונדיאל אחרי שהחמיצו את שני הטורנירים הגדולים האחרונים (מאז מונדיאל 2010).

        "אנחנו מאוד נרגשים לקראת המשחק", אמר אריקסן, "אנחנו יודעים שיהיה קשה מול נבחרת אירית שהייתה טובה מאוד במוקדמות. הם תמיד נצמדים לתוכנית המשחק שלהם, שהיא הרבה מלחמה ויציאה למתפרצות. אנחנו נצטרך להיזהר אבל כמובן שהכי חשוב שננצל את המצבים שלנו, ואז יהיה לנו סיכוי טוב".

        עוד בנושא

        מגן נבחרת רוסיה במסר לארגנטינה ומסי: "לא ארחם על איש, אשחק חזק"
        אנגליה תפתח מול גרמניה עם ההרכב הכי פחות מנוסה שלה מאז 1976
        בשם האם: ניקולה קאליניץ' מצפה לעונה חלומית במילאן ובנבחרת קרואטיה

        שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן. Martin Rose, GettyImages
        הדנים סומכים עליו. כריסטיאן אריקסן/GettyImages, Martin Rose

        האירים הציגו קמפיין מרשים מבחינת צבירת נקודות, אך מאוד לא מלהיב (הפרש שערים 6:12), והשתחלו לפלייאוף ברגע האחרון בזכות ניצחון חות על ויילס במחזור האחרון של שלב הבתים, שהספיק לנבחרת הבריטית כדי לסיים כסגנית השמינית בטיבה קמפיין ולהשיג את הכרטיס האחרון למשחקי ההכרעה. אירלנד לא השתתפה בטורניר הגדול של הענף מאז 2002, למרות שהעפילה לשתי אליפויות אירופה האחרונות, ותקווה מאוד לעלות למונדיאל רביעי בתולדותיה.

        אירלנד לא הפסידה בארבעת המפגשים אחרונים בין הנבחרות וניצחה בשניים האחרונים (שני מפגשי ידידות ב-2002 ו-2007). המפגשים רשמיים אחרונים ביניהן נערכו במוקדמות מונדיאל 1994 והסתיימו שניהם בתיקו. אירלנד ודנמרק סיימו את הקמפיין ההוא עם אותו מספר נקודות והפרש שערים זהה והאירים עלו כי הבקיעו יותר שערים. הם גם יוכלו להתעודד מהעובדה שלא הפסידו בשלושת משחקי הפלייאוף האחרונים שקיימו מחוץ לביתם.

        באשר למצב הסגלים - באירלנד ג'ף הנדריק החלים מפציעה וגם סטיבן וורד כשיר אחרי שנח בתחילת השבוע. בניגוד אליהם ייעדרו דייויד מיילר (מושעה מהמשחק הראשון), ג'יימס מקארתי, ג'ונתן וולטרס וריצ'רד קיו (פציעות). מנגד, סיימון קיאר כשיר אחרי שנפצע במדי סביליה מול ברצלונה.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

        בשיתוף zap doctors
        מרטין אוניל מנג'ר סנדרלנד. רויטרס
        הקשיחות האירית תעשה את שלה? מרטין אוניל/רויטרס

        הרכבי הקבוצות

        שופט: מילורד מאז'יץ' (סרביה)
        אצטדיון: פארקן (קופנהאגן)

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully