וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן נבחרת רוסיה במסר לארגנטינה ומסי: "לא ארחם על איש, אשחק חזק"

גאורגי דז'יקיה מוכן למשחק ההכנה במוסקבה בין רוסיה לארגנטינה (שבת, 15:00, ספורט 1): "למדנו את המשחק שלהם ביסודיות". במשחק נוסף ספרד תארח את קוסטה ריקה, שתחסר את קיילור נבאס

ליאונל מסי במוסקבה. רויטרס
מחנה אימונים בקור הרוסי. מסי במוסקבה/רויטרס

נבחרת ארגנטינה, שהעפילה למונדיאל ממש ברגע האחרון אחרי שמתחה משך חודשים ארוכים את אוהדיה, העבירה את השבוע האחרון במחנה אימונים ברוסיה בה ייערך בקיץ הקרוב הטורניר החשוב ביותר בכדורגל העולמי. מחר (שבת, 15:00, ספורט 1) יקיימו האלביסלסטה משחק אימון נגד הנבחרת המקומית ב"לוז'ניקי ארנה" במוסקבה.

במהלך השבוע הייתה למאמן ארגנטינה חורחה סמפאולי הזדמנות לקיים אימונים ממושכים עם שחקניו בעוד הכוכב הגדול ליאונל מסי היה עסוק בעיקר בניסיון להתחמק מהאוהדים הרבים שביקשו את קרבתו בבירה הרוסית. אגב, ברוסיה דיווחו בהרחבה על כך ששחקנית נבחרת הנערות של רוסיה בכדורגל פרצה בבכי לאחר שהמתינה שעות למסי ליד המלון אך הוא התעלם ממנה כשירד מהאוטובוס של הנבחרת.
ההערכה היא כי לצידו של מסי יפתחו במשחק במוסקבה בחלק ההתקפי אנחל די מריה וסרחיו אגוארו, כך שלהגנת רוסיה צפויה עבודה רבה במהלך ההתמודדות.

הרוסים מצידם מודעים לכך שהכדורגל המקומי נמצא בשנים האחרונות במשבר וכי יהיה קשה מאוד להגיע לשלבים המכריעים של המונדיאל. עם זאת, המאמן סטניסלב צ'רצ'סוב מנסה לגבש יחידה לוחמת על מנת להפיק הופעה מכובדת במונדיאל הראשון הנערך על אדמת רוסיה. המפגש מול ארגנטינה הוא הזדמנות מצוינת עבורו לבחון את חניכיו מול נבחרת מהטופ העולמי.

עוד בנושא
ג'ורדי אלבה: "יותר טוב לי מאז שניימאר עזב, התפנה לי האגף"
ריאל מפלרטטת עם ניימאר, ראמוס: "הדלת שלנו תמיד פתוחה עבורו"
רונאלדו על היריבות עם מסי: "למדתי שיש דברים חשובים יותר בחיים"

אוהדת של מסי פורצת בבכי אחרי שהפרעוש התעלם ממנה

את הרוח אותה מנסה צ'רצ'סוב להטמיע בחניכיו ביטא המגן גאורגי דז'יקיה בן ה-23 שפרץ לתודעה בעונה שעברה במדי ספרטק מוסקבה שזכתה באליפות. "נגד ארגנטינה אשחק באופן ספורטיבי. לא אפצע אף אחד בכוונה אבל גם לא ארחם על איש", הכריז המגן. על השאלה כיצד צריך לעצור את ליונל מסי השיב דז'יקיה: "למרות שמסי העלה לבד את ארגנטינה למונדיאל הוא רק חלק מהקבוצה. אנחנו רוצים לעצור את כל נבחרת ארגנטינה ולא רק את מסי לבדו. לכן אנחנו לומדים ביסודיות את המשחק שלהם".

ספרד - קוסטה ריקה (22:30, ספורט2)

במשחק מסקרן נוסף שיפגיש שתי נבחרות שתהיינה ברוסיה בקיץ, תארח ספרד את קוסטה ריקה באסטדיו לה רוסאלדה במלאגה. הלה רוחה שייטו לגביע העולם עם תשעה ניצחונות ותיקו בקמפיין המוקדמות וחמש נקודות הפרש מהשנייה בבית, איטליה, והם רוצים להמשיך במומנטום אחרי ששמרו על רשת נקייה בארבעת המשחקים האחרונים. לקוסטה ריקנים יש עוד משחק אחד במסגרת המוקדמות, אך הם כבר העפילו וינסו להפתיע את אחת הפייבוריטיות להניף את גביע העולם. הם ייאלצו להסתדר ללא קיילור נבאס, שיחמיץ את המפגש עם חבריו בריאל מדריד, וג'ואל קמבפל הפצועים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נבחרת ספרד אלברו מוראטה חוגג. רויטרס
מבחן לספרדים. אלברו מוראטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully