וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון גער, קציקאריס התלונן, קטש עדיין מועמד: מאחורי הקלעים על הבלאגן בהפועל ירושלים

10.11.2017 / 9:50

אחרי פיטורי המאמן, הסיפורים יוצאים החוצה: הבעלים נכנס לחדר ההלבשה במחצית מול גלא (שחקנים: "שם הבנו שקציקאריס לא ממשיך"), השחקנים חגגו את עזיבתו, והוא התלונן עליהם בפני ההנהלה ("לפחות אחד צריך ללכת הביתה"). וגם: קטש לא ירד מהפרק, פרפרוגלו בדרך החוצה

one

1. מועמדותו של עודד קטש עדיין לא הוסרה

המצב בקבוצה דרש שינוי מיידי. המאמן לא הצליח להגיע לשחקנים. פשוט איבוד שליטה"

"המצב בקבוצה דרש שינוי מיידי. המאמן לא הצליח להגיע לשחקנים. פשוט איבוד שליטה", כך הסביר הבוקר (שישי) גורם בהפועל ירושלים את פיטוריו של המאמן היווני פוטיס קציקאריס.

כבר לאחר ההפסד 91:81 לגלאטסראיי, שהותיר את הקבוצה עם סיכוי קלוש להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ, הוחלט בהנהלה להזמין את המאמן היווני לשיחה. בפגישה, שהתקיימה אתמול, החליטו לבסוף להודיע לו על פיטוריו. במקביל, שוחחו עם העוזר מודי מאור וקיבלו את הסכמתו לאמן את הקבוצה. "מודי חתום אצלנו על חוזה ארוך טווח", אמרו בקבוצה, ובשיחה שקיימו ראשי המועדון עם השחקנים, הובהר להם כי הוא המאמן הראשי מעתה ואילך.

יחד עם זאת, בקבוצה לא יעניקו למודי מאור קרדיט בלתי מוגבל. הבדיקות עם עודד קטש, שסומן כמועמד ואף נעשו גישושים ראשוניים לכיוונו כבר לפני שבועיים, נמשכות. המטרה היא אכן למנותו למאמן קבוע בסופו של התהליך.

עוד בנושא

הפועל ירושלים הודיעה: פוטיס קציקאריס פוטר, עוזרו מודי מאור מונה
זו שעולה וזו שמתרסקת: ההבדלים בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים
גם פיאניג'אני יילך הביתה? מילאנו הובסה ב-32 הפרש מול ז'לגיריס

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
עדיין על הכוונת. קטש/יוסי ציפקיס

2. אורי אלון נזף בדיי במחצית: "שם הבנו שקציקאריס לא ימשיך"

במחצית מול גלא נכנס אורי אלון לחדר ההלבשה וגער באוסטיין דיי על האדישות שהפגין. "כשאורי נכנס לחדר ההלבשה, הבנו שקציקאריס לא ימשיך", מספר אחד השחקנים

בקבוצה שרר כאוס בשבועות האחרונים, שהגיע לשיאו לאחר ההפסד לגלאטסראיי ביום רביעי. "השחקנים לא הקשיבו למאמן, לא הבינו מה הוא רוצה מהם. הנתק כל כך גדול, שכמה שחקנים אמרו לאחר שהוא פוטר: 'עכשיו צריך לצאת לחגוג'", סיפרו בקבוצה.

בהנהלה זועמים על התנהלות השחקנים. "הם חייבים להתנהג כמו מקצוענים. זה לא גן ילדים, ומי שיגלה אדישות או יעשה פרצופים, לא יהיו חלק מהקבוצה", אמרו.

עד כמה כועסים בהנהלה על הגישה של השחקנים? במחצית המשחק מול גלא נכנס אורי אלון לחדר ההלבשה וגער באוסטיין דיי על האדישות והרכות ההגנתית שהפגין. "כשאורי נכנס לחדר ההלבשה, הבנו שקציקאריס לא ימשיך", מספר אחד השחקנים.

גורם בקבוצה מוסיף: "השחקנים התלוננו ביניהם לא אחת על הגישה של המאמן. קרטיס ג'רלס וג'רום דייסון התלוננו שהם לא מבינים מה הוא רוצה מהקבוצה, והם לא היו היחידים שחשבו ככה. היו עוד שחקנים שדחפו לפטר אותו".

עוד מספרים בקבוצה כי "למרות שפיטורי מאמנים זה משהו שהקבוצה מאוד רצתה להימנע ממנו, בהנהלה הבינו שהשינוי הוא הכרחי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אורי אלון הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
כל מערכות היחסים התפוררו. אורי אלון/ברני ארדוב

3. קציקאריס פנה להנהלה: "לפחות אחד מהגבוהים צריך ללכת הביתה"

בשיחות עם בכירים בקבוצה אמר קציקאריס כי אומיץ' לא מספיק טוב, והתלונן בנוסף על אליהו ודיי. "אי אפשר לנצח ככה משחקים. לפחות אחד מהגבוהים צריך ללכת הביתה", אמר

בהנהלה הבינו שלא רק השחקנים לא מאמינים במאמן, אלא גם להפך: הוא לא מאמין בהם, מה שהביא להבנה שחובה לבצע זעזוע.

בשיחות בימים האחרונים עם בכירים בקבוצה אמר קציקאריס כי אלן אומיץ' לא מספיק טוב, והתלונן בנוסף על ליאור אליהו ואוסטין דיי. "אי אפשר לנצח ככה משחקים. לפחות אחד מהגבוהים צריך ללכת הביתה", אמר להם.

קציקאריס טען באופן מפורש שפיאניג'אני הצליח באירופה בעונה שעברה כי שיחק בעיקר עם הזרים וספסל את אליהו. "באופן כללי, הישראלים של ירושלים לא מספיק טובים כדי לקבל דקות משמעותיות באירופה. שלושת הבכירים שבהם כבר מזמן נמצאים בחלק היורד של הקריירה", טען באוזני בכירים במועדון.

בקבוצה היה גם מי שביקר את ההחלטה לשחרר את קרטיס ג'רלס, שחתם במילאנו בינתיים: "שחררו את גרלס כדי לתת גיבוי למאמן, ואז פיטרו גם אותו. אז מה ההיגיון כאן? היתה כאן טעות שאולי תעלה לירושלים בעונה כולה", אמרו.

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
גם הוא איבד אמון בשחקנים. קציקאריס/נועם מושקוביץ

4. אחרי עזיבת קציקאריס: פרפרוגלו בדרך החוצה

"אומיץ' מתלונן וטוען שאין מבחינתו הגיון להיות בירושלים ולשחק רק 15 דקות"

נראה שזהו לא סוף הסיפור בירושלים, ושינוי נוסף מסתמן גם במצבת השחקנים. סטראטוס פרפורגלו, שנחשב למי שהובא על ידי קציקאריס, עשוי לעזוב את הקבוצה בשבועות הקרובים.

כך או כך, מצפה למודי מאור עבודה רבה. "יש לא מעט בלאגן בחדר ההלבשה", מספר גורם בקבוצה. "אלן אומיץ' למשל, מתלונן על הדקות שלו וטוען שאין מבחינתו הגיון להיות בירושלים ולשחק רק 15 דקות, כי באלופת היורוקאפ הוא שיחק יותר. ליאור אליהו כבוי מאז שפוטיס הגיע. יש המון מה לעשות".

סטראטוס פרפרוגלו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
גם איש אמונו של קציקאריס בדרך החוצה. פרפרוגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully