וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אוניל: "אני המום מהחלטת השופט, אולי יחזירו לנו במשחק השני"

מאמן צפון אירלנד זעם על ההחלטה לפסוק פנדל לשוויץ על נגיעת יד: "הכדור פגע בכתפו של קורי (אוואנס), זה היה רגע מכריע במשחק". שאקירי: "לא יודע אם היה פנדל, אבל ניצחנו בצדק"

שחקני קרואטיה חוגגים. AP
בדרך הבטוחה למונדיאל. שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים/AP

נכון שנותרו עוד משחקי הגומלין, אבל אחרי משחקי אמש אפשר כבר להגיד: נבחרות קרואטיה ושוויץ בדרך הבטוחה למונדיאל. הקרואטים הביסו 1:4 את יוון בביתם ורק קאמבק יווני הירואי ימנע מהם כרטיס לרוסיה. שוויץ, שאיבדה את הכרטיס האוטומטי למונדיאל עם ההפסד במחזור הסיום מול פורטוגל, עשתה את שלה עם 0:1 שנוי במחלוקת בצפון אירלנד מפנדל מפוקפק וצפויה להשלים את המלאכה בגומלין בבאזל.

עוד בנושא:

פלייאוף המונדיאל: קרואטיה הביסה 1:4 את יוון, שוויץ ניצחה 0:1 את צפון אירלנד

מאמן נבחרת צפון אירלנד מייקל אוניל. רויטרס
טענות קשות לשיפוט. מייקל אוניל/רויטרס

בצפון אירלנד תקפו בחריפות את החלטת השופט אלין האציגן הרומני להעניק פנדל לנבחרת שוויץ בדקה ה-58 של ההתמודדות לאחר שהכדור ספק פגע בידו של קורי אוונס. ריקרדו רודריגס כבש את כדור העונשין וקבע את תוצאת המשחק.

המנג'ר הצפון אירי מייקל אוניל זעם בסיום ואמר: "איש לא הפריע לשופט לראות את מהלך הכדור שפגע בכתפו של קורי. חשבתי בכלל שהוא שרק לאופסייד או עבירה (על אוונס). אני חושב שאיש לא היה מתלונן על שריקה שכזו. אני המום מההחלטה הזאת. זה היה רגע מכריע במשחק. חשבתי גם שהגיע להם לקבל כרטיס אדום בתחילת המשחק. השופט לא עשה לנו שום טובות היום. אנחנו חייבים לשכוח ממה שהיה פה. אנחנו עדיין במשחק. אולי השופט יקבל החלטה לטובתנו במשחק השני. נצטרך למצוא דרך לכבוש שער בגומלין. אנחנו חייבים לתעל את הזעם שלנו למשחק ביום ראשון".

חלוץ שוויץ ג'רדאן שאקירי אמר מנגד: "לא יודע אם היה פנדל או לא. ניסיתי לבעוט לשער ואני לא יודע אם הכדור פגע לשחקן ביד או לא. בסוף נתנו לנו פנדל וזה הכדורגל. שלטנו במשחק לאורך 90 דקות. שיחקנו טוב יותר מהצפון אירים והניצחון לחלוטין הגיע לנו. אנחנו ננסה להשלים את המשימה בבאזל ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully