וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הכנה בשישי: גרמניה תתארח אצל אנגליה, צרפת נגד ויילס

הנבחרות מנצלות את הפגרה כדי לקיים מספר משחקי ידידות מסקרנים כשבמוקד הגרמנים ינסו לגבור על נבחרת שלושת האריות בוומבלי. במפגשים נוספים ברזיל תפגוש את יפן ובלגיה את מקסיקו

בזמן שחלק מהנבחרות עדיין מחפשות להבטיח מקום במונדיאל הקרוב ברוסיה, נבחרות אחרות מנצלות את הפגרה כדי לקיים משחקי ידידות. מחר (שישי) יצאו לדרך מספר משחקים מעניינים, כשבמוקד אנגליה תארח את גרמניה וגם נזכה לראות את ברזיל, פורטוגל, צרפת ובלגיה בפעולה.

שחקני נבחרת גרמניה. GettyImages
מפגש מסקרן בוומבלי. שחקני נבחרת גרמניה/GettyImages

אנגליה - גרמניה (22:00, ספורט 2)

המשחק המרכזי של הערב ייערך בוומבלי ויפגיש בין אנגליה לגרמניה. האנגלים ינסו לשפר את מאזן הניצחונות שלהם מול הגרמנים, שעומד על 6 מ-15 מפגשים, בעוד הגרמנים ניצחו ב-8 ומשחק אחד בלבד הסתיים בתיקו. נבחרות שלושת האריות תיאלץ להסתדר ללא הארי קיין ודלה עלי הפצועים, אך גארת' סאות'גייט עשוי להעניק לג'ו גומז, ג'ק קורק, רובן לופוטוס-צ'יק וטמי אברהם הופעת בכורה בנבחרת. האורחים מגרמניה יגיעו עם הרכב יחסית מלא ויחסרו את תומאס מולר ומנואל נוייר הפצועים.

צרפת - ויילס (22:00, ספורט 3)

הוולשים, עדיין ללא גארת' בייל, יפגשו בפעם הראשונה בתולדותיהם את הצרפתים, וינסו להקשות להקשות. המארחים רוצים ליצור הרתעה ולהוכיח שמדובר בנבחרת שיכולה ללכת עד הסוף. חוליית ההתקפה המרשימה של הטריקולור כוללת שחקנים כמו אנתוני מרסיאל, קיליאן מבאפה, אלכסנדר לקאזט, אוליביה ז'ירו, נאביל פקיר ואנטואן גריזמן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת ברזיל פאוליניו. AP
הסלסאו רוצים להמשיך לחגוג. פאוליניו/AP

ברזיל - יפן (14:00)

במפגש המוקדם של היום ייפגשו שתי נבחרות שהבטיחו את העפלתן למונדיאל יחסית מוקדם. הברזילאים יפגשו את היפנים למשחק מסקרן שיערך דווקא בצרפת, באצטדיונה של ליל. היפנים, שלא מצליחים שלא להפסיד לברזיל בארבעת המפגשים האחרונים בין הנבחרות, ינסו להוציא תוצאה שתתן להם ביטחון לקראת הטורניר הגדול. הסלסאו מגיעים למשחק עם סגל מלא וינסו להוכיח לעולם מדוע רבים מחשיבים אותם כמועמדים לזכייה בגביע הקיץ.

בלגיה - מקסיקו (21:45)

במפגש הראשון בין הנבחרות מאז המונדיאל ב-1998 (2:2), הן ינסו לצבור ביטחון ולנצח נבחרת יחסית חזקה. הבלגים מציגים סגל מרשים ללא חוסרים משמעותיים מלבד מרואן פלאיני הפצוע, בעוד האורחים יציגו לראווה את חלוצה הלוהט של PSV איינהדובן הירבינג לוזאנו, שמבוקש, על פי דיווחים באירופה, על ידי ענקיות היבשת.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ימשיך לכבוש גם בנבחרת? אדינסון קבאני/רויטרס

פולין - אורוגוואי (21:45)

אורוגוואי לא הצליחה להרשים במוקדמות, ונראה שדור הזהב המתבגר שלה מתחיל לתת את אותותיו. אמנם ללא לואיס סוארס, אבל הסלסטה יסמכו על אדינסון קבאני הלוהט שיוביל אותם מול חלוץ לוהט אחר, רוברט לבנדובסקי. הפולנים נראו טוב במוקדמות ורוצים לצבור ביטחון עם ניצחון על היריבה מדרום אמריקה.

פורטוגל - ערב הסעודית (21:45)

פרננדו סנטוס בחר להשאיר מספר שמות גדולים (הבולט בהם הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו) כדי לתת הזדמנות לשחקנים צעירים דוגמת ברונו פרננדס מספורטינג וברומה מלייפציג, שעשוים לזכות בהופעת בכורה במדי נבחרתם. האורחים, שהעפילו למונדיאל בפעם החמישית, ינסו לצבור ביטחון עם תוצאה טובה נגד אלופת אירופה.

משחקים נוספים:

דרום קוריאה - קולומביה (13:00)
סין - סרביה (13:35)
גיאורגיה - קפריסין (15:00)
אוקראינה - סלובקיה (20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully